Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام مسوولان سازمان بیمه سلامت استان تهران، از ابتدای آذر ماه پذیرش اسناد خسارات متفرقه این سازمان بیمه‌گر در پایتخت به چهار دفتر پیشخوان در سطح مناطق شهر منتقل شده است.

اخبار اجتماعی ایران/ طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی سازمان‌های بیمه‌گر پایه موظفند هزینه درمان بیمه شدگانی که در مؤسسات درمانی غیر طرف قرارداد تحت درمان قرارگرفته و هزینه‌های درمان را راسا پرداخت کرده‌اند، توسط واحد خسارت متفرقه پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام مسوولان سازمان بیمه سلامت تهران، بیمه شدگانی که حق بیمه پرداخت می‌کنند، برای دریافت این خسارات در اولویت هستند و امکان پرداخت خسارات متفرقه برای بیمه شدگان صندوق همگانی رایگان نیز وجود ندارد. همچنین بیمه شدگان روستایی طبق تفاهم نامه باید به مراکز دانشگاهی مراجعه کنند، اما درصورتی که نظام ارجاع را رعایت کرده و در مواقع اورژانسی به بیمارستان غیرطرف قرارداد مراجعه کرده باشند، درصورت تشخیص کارشناسان، امکان پرداخت خسارت‌ها به آنها نیز وجود دارد.

برای یکسری خدمات سرپایی مانند شیمی درمانی و رادیوتراپی نیز اگر به صورت سرپایی در مراکز غیر طرف قرارداد انجام شوند، امکان پرداخت خسارت متفرقه وجود دارد. پرونده خسارات متفرقه براساس بیمه دولتی محاسبه می‌شود و ۹۰ درصد آن هزینه محاسبه شده در وجه بیمه شده پرداخت خواهد شد.

بنا بر اعلام سازمان بیمه سلامت تهران، از ابتدای آذر ماه پذیرش اسناد خسارات متفرقه در تهران به چهار دفتر پیشخوان در سطح مناطق شهر منتقل شده که آدرس این مراکز به شرح زیر است:

قلهک - منطقه ۳ شهرداری تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قلهک، نرسیده به خیابان دولت، نبش کوچه شیرین، پلاک ۵، طبقه اول.  شماره تلفن: ۲۲۶۲۱۵۱۲

میدان نبوت - منطقه ۸ شهرداری تهران: ضلع شمال شرقی میدان نبوت، بن بست سجاد، پلاک ۳، واحد ۴، طبقه همکف. شماره تلفن: ۷۷۴۹۸۹۷۹

آزادی - منطقه ۱۰ شهرداری تهران: خیابان آزادی، نبش جیحون، جنب کفش ملی، پلاک ۳۶۶. شماره تلفن: ۶۶۰۴۵۵۶۲

شهرری (عباسی) - منطقه ۲۰ شهرداری تهران: شهر ری، خیابان شهید غیوری، بالاتر از خط آهن، نبش کوچه قائنیان، پلاک ۲. شماره تلفن: ۳۶۶۵۰۷۸۱

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است

به نقل از خبرگزاری فرانسه, تلالنگ موفوکنگ، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در مورد حق سلامت افزود که اسرائیل حقوق بشر را به عنوان یک "گزینه انتخابی" تلقی می‌کند.

او به خبرنگاران در ژنو گفت که تنها چند روز پس از جنگ در غزه، "زیرساخت‌های پزشکی آسیب‌های جبران‌ناپذیری دیدند. "

وی ادامه داد که در میان بمباران بی امان غزه توسط اسرائیل، کارمندان بخش سلامت ماه‌ها تحت شرایط وخیم با دسترسی بسیار محدود به تجهیزات پزشکی کار کرده اند.

موفوکنگ که توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل منصوب شده است، تاکید کرد: این جنگ از ابتدا بر سر حق سلامت بوده است.

پیش از این فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر با صدور پیامی فجایع بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه را به شدت محکوم کرد.

همچنین، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین اعلام کرد که کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه به دلیل مانع تراشی رژیم صهیونیستی قادر به رساندن سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه نیستند.

پیش از این نیز دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد از دست و پنجه نرم کردن بیش از یک میلیون فلسطینی با قحطی و ناامنی غذایی به دلیل حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و مانع تراشی این رژیم برای ورود کمک‌های بشر دوستانه به آن خبر داده بود.

این دفتر اضافه کرد: موانع دسترسی برای ارائه کمک‌های بشردوستانه همچنان پابرجا بوده و زمان در حال از دست رفتن است.

در همین راستا، «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل در جمع خبرنگاران گفته بود: بر اساس گزارش برنامه جهانی غذا، تقریباً ۷۰ درصد از جمعیت شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبه‌رو هستند.

دوجاریک تصریح کرد: با این حال، تلاش‌ها برای ارائه کمک‌های حیاتی به شمال این منطقه به دلیل محدودیت‌های دسترسی و درگیری‌های جاری با مانع مواجه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از بدو حمله به غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر) به طور مداوم نوار غزه را آماج حملات هوایی، زمینی و دریایی خود قرار داده و علاوه بر شهادت بیش از ۳۴ هزار فلسطینی و مجروح کردن بیش از ۷۶ هزار نفر از ساکنان آن زیرساخت‌های این منطقه را هدف قرار داده و یک فاجعه انسانی بی‌سابقه علیه مردم غزه رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟