Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@23:47:25 GMT

محدودیت تردد در جاده های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۴۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودروها، محدودیت تردد در جاده های استان اجرا می شود.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز و فردا جمعه از جاده هراز ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کیلومتر 76 جاده هراز از مسیر آمل به امام زاده هاشم به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای و اصلاح بتنی روز‌های یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 آذر ماه امسال از ساعت 8 تا 17 بسته می‌شود، گفت: در این مدت رفت و آمد از جاده‌های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

سرهنگ قدمی وی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت در جاده کندوان گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پلیس راه محدودیت تردد جاده های مازندران پلیس راه مازندران کندوان هراز سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخشنامه ای از اجرای طرح انطباق ظرفیت و تعداد صندلی ناوگان اتوبوسی با ظرفیت مندرج در کارت شناسایی وسیله نقلیه  از ابتدای خرداد ماه امسال، خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در بخشنامه ای که به امضای حمید رضا شهرکی ثانوی رسیده، خطاب به مدیران کل استانی راهداری و حمل و نقل جاده ای آمده است: ...خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایید تا موضوع لزوم تغییر و بازگشت ظرفیت ناوگان، مطابق و منطبق با ظرفیت مندرج در کارت وسیله نقلیه تا ابتدای خرداد ماه امسال از طریق اطلاع رسانی و آگاه سازی مناسب و گسترده در سطح آن استان در دستور کار فوری آن اداره کل قرار گرفته و این موضوع نیز متذکر گردد که از ابتدای خرداد ماه سال جاری هیچ گونه خدماتی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت های حمل و نقل مسافر به ناوگان مورد اشاره ارایه نخواهند شد و هرگونه تخطی از مفاد این بخشنامه با برخوردهای قانونی مواجه خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • باران شدید و سیلاب در راه مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت