Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفة آل ثانی، نخست‌وزیر قطر در دیدار با جیانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا از آمادگی کامل کشورش برای میزبانی از بزرگترین رویداد ورزشی منطقه خبر داد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الشرق قطر، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا پس از ورود به دوحه جهت شرکت در روز پایانی نشست 3 روزه فیفا در این کشور به دیدار شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفة آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر قطر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر قطر و رئیس فیفا در این نشست درباره همکاری‌های دوجانبه، روند آماده‌سازی قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 فوتبال و دیگر برنامه‌های مرتبط با توسعه این ورزش به صحبت پرداختند.

شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفة آل ثانی در خلال این گفت: قطر به طور کامل و اطمینان‌بخشی مهیای میزبانی از بزرگترین رویداد ورزشی منطقه است. ما مهیای پذیرش مهمانان در جام جهانی 2022 فوتبال هستیم.

نشست جهانی 3 روزه فیفا از سه‌شنبه گذشته با حضور 60 فدراسیون فوتبال جهان از جمله ایران در هتل 4 فصل شهر دوحه، پایتخت قطر آغاز شد. برگزاری همایش و کارگاه‌های مختلف فوتبال از جمله فعالیت‌های این نشست بودند که عصر امروز (پنجشنبه) با سخنرانی جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و جمع‌بندی نهایی پایان می‌یابد.

المهندی: قطر به دنبال ایفای نقش خود در مدیریت فوتبال آسیا و بین‌الملل است

 

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر اخبار "قطر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر اخبار قطر فدراسیون فوتبال قطر اخبار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران