Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@01:00:38 GMT

آخرین اخبار از تحقیق و تفحص باشگاه‌های سرخابی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۴۹۲

آخرین اخبار از تحقیق و تفحص باشگاه‌های سرخابی

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس از تدوین گزارش اولیه پرونده تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا ۲ هفته آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس با اشاره به روند تفحص این دو باشگاه، گفت: گزارش اولیه هیئت از تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ۳ هفته آینده تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تدوین این گزارش جلساتی را با مسئولان این دو باشگاه برگزار کرده‌ایم، افزود: در تهیه این گزارش از مستنداتی که دو باشگاه به هیئت ارائه داده‌اند نیز استفاده می‌شود.

رئیس هیئت تفحص از پرسپولیس و استقلال با بیان اینکه طبق محور‌های تفحص، هیئت باید مسائل ۱۰ سال گذشته این دو باشگاه را بررسی کند، ادامه داد: مباحث مالی، عزل و نصب‌ها در این دو باشگاه و نیز دلایل جریمه‌های بین‌المللی این دو باشگاه از جمله مهم‌ترین محور‌های این تفحص است.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان فرصت اولیه برای پرونده‌های تفحص‌ها، ۶ ماهه است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم پرونده و مستندات ارجاع شده به هیئت و همچنین محور‌های متعدد تفحص امکان تمدید زمان تفحص از این دو باشگاه وجود دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس تحقیق و تفحص مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده سرخابی‌ها آغاز شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام فرابورس؛ مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.   قرار است در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.   همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد