Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر الخاطر، دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مبنای آماده‌سازی این کشور را میزبانی از ۳۲ تیم به جای ۴۸ تیم دانست. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، ناصر الخاطر در خلال نشست 3 روزه جهانی فیفا در دوحه گفت: این نشست فرصتی برای  کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر بود تا به شرکت‌کنندگان از سراسر جهان روند و میزان آماده‌سازی کشورمان برای میزبانی از این رقابت‌ها را انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه کارهای ما طبق برنامه‌های از پیش‌ تعیین‌شده پیش می‌روند و همان‌طور که می‌دانید ورزشگاه خلیفه آماده شده است. 3 ورزشگاه دیگر نیز در طول سال 2019 میلادی آماده بهره‌برداری خواهند بود. چهار ورزشگاه باقی‌مانده نیز تا سال 2020 آماده می‌شوند.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر در واکنش به شک‌وتردیدهای برگزاری این رقابت‌ها در قطر و احتمال مشارکت دیگر کشورها اظهار داشت: با وجود تمامی شک‌وتردیدهایی که از گذشته ایجاد شدند با اطمینان می‌گویم جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود. درباره افزایش تعداد تیم‌های از 32 به 48 تیم با پیشنهاد فیفا باید بگویم بحث و بررسی این طرح همچنان ادامه دارد و در پایان مشورت فیفا با کنفدراسیون‌های قاره‌ای صورت خواهد گرفت. هیچ یک از طرف‌ها اجباری در پذیرش یا رد این طرح نخواهند داشت. آماده‌سازی کنونی قطر بر مبنای میزبانی از 32 تیم در جام جهانی 2022 است.

الخاطر: فیفا از قطر انتظار برگزاری جام جهانی 2022 با 48 تیم را ندارد

 

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه