Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی کوزه گر، رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از آغاز کمپین تامین لباس گرم برای دانش آموزان کم برخوردار موسوم به کمپین «زمستانه» خبر داد و گفت: مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از روش های گوناگون در اختیار بهزیستی قرار دهند.

اخبار اجتماعی ایران/ محمدعلی کوزه گر با بیان این مطلب افزود: اگر مردم می خواهند کمک های غیرنقدی به صورت لباس داشته باشند شرط آن این است که لباس ها باید نو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام مراکز بهزیستی سراسر کشور آمادگی جمع آوری این لباس ها را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند از طریق نرم افزار «آپ» یا نرم افزار سکه (سامانه کیف همراه) یا از طریق حساب 90190 بانک ملت و دستگاه های خود پرداز (ATM) تمام بانک های کشور، کمک های نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت به بهزیستی بدهند. همچنین شماره تماس 66762048 با کد 021 نیز به عنوان شماره تماس جهت کمک های غیرنقدی تعیین شده است.

رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این کمپین برای تهیه لباس های زمستانی به ویژه برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار است تا برای دانش آموزان در مناطق سرد، کمک هایی داشته باشیم و فعلا 10 هزار دانش آموز هدف گذاری شده اند.

وی با اشاره به برگزاری کمپین لبخند مهر برای جمع آوری کمک های مردمی جهت تامین لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت در مهر امسال یادآور شد: این کمپین نقطه آغازی برای حمایت از دانش آموزان در مناطق کم برخوردار بود.

کوزه گر در پایان یادآور شد: کمپین زمستانه دنباله کمپین لبخند مهری است که مهر امسال برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان مناطق کم برخوردار انجام دادیم و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات بزرگ شامگاه ۲۵ فروردین ماه سپاه پاسداران شور و نشاط خاصی را در دل ملت ایران مخصوصا فرزندان حاج قاسم برپا کرده است.   پاسخ کوبنده بود، بزنی می‌خورید، دوران بزن دررو تمام شده، انتقام بچه‌های غزه گرفته شد، اسرائیل نابود می‌شود، بخشی از صحبت‌ها دانش آموزان ایلامی در جشنی بود که به مناسبت تنبیه صهیونیست‌ها برگزار کرده بودند.   امروز دانش آموزان با زبان کودکانه گفتند که پرچم پر افتخار ایران عزیزمان همواره بر بلندای اقتدار در اهتزاز است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری