Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با بیان اینکه با ایجاد جنگ اقتصادی در داخل کشور توسط دشمن باید ما به عنوان مسئولان به سراغ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برویم، گفت: فرش قرمز را در همدان برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنم‌. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سیدسعید شاهرخی شامگاه پنج شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با اظهار خرسندی از اینکه استان همدان در جذب تسهیلات اشتغال روستایی در کشور همچنان پیشتاز است، اظهار داشت: در مجموع استان همدان با 96 طرح مصوب شده توانسته بیش از 174 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال را در بانک‌ها پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با ایجاد جنگ اقتصادی در داخل کشور توسط دشمن باید ما به عنوان مسئولان به سراغ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برویم، گفت: این ما مسئولان هستیم که باید برای جذب سرمایه‌گذاران ورود کرده و برای آنها فرش قرمز پهن کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه تاکنون در استان 4 هزار و 33 شغل ایجاد شده است، ادامه داد: نباید به وضعیت موجود قانع باشیم بلکه باید خود را برای کارها و طرح‌های بزرگ آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران امروز توانمند پای کار هستند، گفت: توسعه متوازن استان وظیفه همه دستگاه‌هاست و باید براساس ظرفیت‌های موجود شهرستان‌ها دیده شوند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر باقیمانده تسهیلات اشتغال جذب شود و با جذب مرحله دوم تسهیلات اشتغال مشاغل روستایی از اعتبارات استان‌های دیگر که نتوانسته‌اند آن را جذب کنند بهره ببریم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌ها با تاکید بر اینکه این گونه جلسات باید خروجی مشخصی داشته باشد، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید در این کارگروه‌ها با آمادگی و همفکری کامل کمک حال ما باشند.

شاهرخی با بیان اینکه کمیت طرح‌ها نباید ما را از کیفیت طرح‌ها غافل کند، یادآور شد: باید اعتبارات برای شغلی هزینه شود که علاوه بر پایداری دارای ارزش اقتصادی نیز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه قبل از اینکه استاندار شوم در سمت معاون سیاسی سند اشتغال استان را دیده‌ام، اضافه کرد: من اعتقاد به کار برنامه‌ای دارم، استانداری نیستم تیمی را مدیریت کنم که روش روزمرگی در پیش بگیرد.

همدان| محصولات بافتینه و بافتسان از نظر استاندار برای صادرات بدون مشکل استهمدان| دشمنان با تحریم‌های ظالمانه اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده‌اندهمدان| دولت در معاملات با بخش خصوصی به تعهدات خود پایبند نبوده است

شاهرخی با تاکید بر اینکه تا پایان سال باید بدانیم چقدر اشتغال می‌تواند ما را به برنامه ششم توسعه نزدیک کند و به هدف برساند، بیان کرد: باید هر دستگاه براساس منابع و ظرفیت در مدت زمان مشخصی عملکرد داشته باشد.

استاندار همدان در خصوص جذب اعتبارات اسناد خزانه نیز اظهار کرد: مهلت 10 روزه به دستگاه‌ها داده می‌شود تا در این زمان عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنند چراکه اجازه نمی‌دهم از این اسناد ریالی جذب نشده بازگردد.

وی علاوه بر اینکه از اداره اقتصاد و دارایی خواست دفتر جذب سرمایه‌گذاری را در این دستگاه فعال کند، تاکید کرد: باید پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت عملی و جدی کار کند، تا جلسه دیگر باید سند استانی و برش شهرستانی در ایجاد اشتغال استان مشخص شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است

فرماندار تایباد گفت: منطقه آزاد دوغارون بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی شهرستان تایباد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، مهدی شیردل صبح امروز در میزگرد فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد دوغارون در حوزه کشت زعفران گفت: کشت زعفران یکی از مهمترین کشت‌های شهرستان تایباد است و کشاورزان این حوزه می‌توانند با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون آشنا شوند.

وی افزود: منطقه آزاد دوغارون ظرفیتها و مزیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و کشاورزان شهرستان می‌توانند از مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه آن استفاده کنند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون نیز گفت: فرصت حضور سرمایه‌گذاران برای تمام کشاورزان شهرستان در منطقه آزاد دوغارون وجود دارد.

محسن پوراحمدی افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون معافیت 25 ساله است که یک ظرفیت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: همجواری با افغانستان و بازار هدف آن یک ظرفیت بالقوه برای سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی به خصوص زعفران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تایباد نیز گفت: کشاورزی در حوزه زعفران بخشی از زندگی مردم شهرستان تایباد است.

جواد اعتضادی افزود: سطح زیر کشت زعفران در این شهرستان 8500 هکتار است که رتبه سوم تولید زعفران در خراسان رضوی را دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی