Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در اطلاعیه ای ورود این قرارگاه به پروژه مسکن مهر پردیس را تکذیب کرد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز ؛ در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به فاز عملیاتی پروژه های مسکن مهر پردیس روابط عمومی این قرارگاه اعلام کرد: خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در فاز عملیاتی مسکن مهر اساساً کذب است و در این خصوص هیچ مأموریتی به سپاه و این قرارگاه واگذار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص): افتتاح 40 پروژه ملی در 40 سالگی انقلابمراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد


این اطلاعیه می‌افزاید: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همواره آمادگی خود برای کمک به دولت و بهبود زندگی و معیشت مردم را اعلام و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها، آماده سازی و محوطه سازی مسکن مهر پردیس از جمله احداث پل و... نیز تا کنون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) هیچگونه قراردادی را منعقد نکرده است.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اخبار نظامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه تکذیب شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه