Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:55:14 GMT

شی غول پیکر و سرگردان در اتوبان / همه وحشت زده شدند +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۶۶۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک قرقره صنعتی بعد از سقوط در اتوبان سرگردان شد.

حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش گروه حوادث رکنا، قرقره صنعتی غول پیکری که در یکی از اتوبان های آمریکا سرگردان بود و موجب رعب و وحشت رانندگان شد. این قرقره بزرگ  حین حمل از یک کامیون به داخل اتوبان سقوط Fall کرد. در ویدئویی که توسط دانش آموزان یک اتوبوس مدرسه تهیه شده، این اسپول غول‌پیکر را در حالی که در جهت مخالف اتوبان در حرکت است، نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می شود که راننده هوشیار اتوبوس با دیدن این قرقره صنعتی تلاش می‌کند با تغییر مسیر اتوبوس از تصادف Crash با آن جلوگیری کند. " لورا هوگان" یکی از دانش آموزانی که در این اتوبوس حضور داشت و اقدام به تهیه فیلم کرد، در این باره به 13ABC گفت: "این راننده بلافاصله اقدام به ترمز زدن کرد. این شی از یک کامیون که دقیقا در سمت راست ما حرکت می کرد در اتوبان سقوط کرد. اگر راننده واکنشی به موقع نشان نمی داد، ممکن بود این شی بزرگ به اتوبوس برخورد کند. پس از رد شدن اتوبوس این شی همچنان در اتوبان در حال حرکت بود."

در این اتوبوس تعداد زیادی دانش آموز حضور داشتند که از آکادمی خصوصی میروس در کیتی تگزاس در اتوبان بین ایالتی 610 در حرکت بود و هر گونه برخورد این شی غول پیکر با اتوبوس می توانست حادثه Incident آفرین شود.

گفتنی است؛ این سومین بار است که طی هفته های اخیر چنین اشیاء غول پیکری از کامیون های عبوری در اتوبان سقوط می کنند. در 25 اکتبر و 12 نوامبر نیز حوادث Accidents مشابهی در این اتوبان رخ داده بود که منجر به حادثه نشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم آتش زدن جسد شریک مالی به خاطر پول آب و برق+ عکس زنان روحانی کارهای کثیفی کردند / هیچکدام محاکمه نشدند دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت بوفه دار یکی از سینماهای تهران را گروگان گرفتند مادر و پدر خراسانی از کودکی به اعظم مواد می دادند / اعتیاد ارث اعظم از خانواده دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس چهره ترسناک سحر تبر در رسانه های جهان سوژه شد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط Fall تصادف Crash فیلم حادثه Incident حوادث Accidents اخبار حوادث سقوط فیلم وحشت زده اتوبان غول پیکر ویدیو ها عکس مرد زن جوان زن جوان پسر زندگی ساعت فیلم صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش  اتوبان شهید کسایی تبریز به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش امروز من بدون کیسه پلاستیکی اجرا شد.

 کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز تنها به منظور جمع آوری زباله نیست بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • ببینید | وحشت خاخام صهیونیست از قدرت منطقه‌ای ایران
  • ببینید | وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود