Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: در جنایتی خونینی که 10 سال قبل در کلاردشت روی داد و یک مرد کشته شد و دو قاتل که دراجرای نقشه قتل آن مشارکت داشتند نهایتا با اعلام رضایت خانواده مقتول یکی از قاتلین دو سال قبل و دیگری نیز صبح امروز از پای چوبه دار و اعدام از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و حیاتی دوباره یافتند.

به گزارش رکنا، علی دستاران کینج رئیس اداره زندان Prison شهرستان نوشهر با تایید این مطلب به گفت : اوائل بامداد امروز( م .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م) قاتل42 ساله عباس آبادی بااعلام رضایت اولیای دم مقتول در پای چوپه دارازمجازات قصاص رهایی یافت و مورد بخشش قرارگرفت.

وی افزود : 10 سال قبل در جنایتی خونین مردی در حوزه قضایی کلاردشت به قتل Murder رسید و دو نفر در همین رابطه توسط پلیس Police آگاهی دستگیر می شوند.

رئیس زندان نوشهر افزود : یکی از قاتلین دو سال قبل توسط اولیای دم مقتول مورد عفو قرار می گیرد و پس از طی مراحل قانونی نهایتا از زندان آزاد می شود.

رئیس زندان نوشهر تصریح کرد : در ادامه در خصوص همین پرونده با تلاش های دوباره مسئولان قضایی و انتظامی و ریش سفیدان، سپیده دم امروز نیز قاتل The Murderer دوم درپای چوبه دار توسط اعضای خانواده مقتول مورد عنایت عفو و بخشش قرار می گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم آتش زدن جسد شریک مالی به خاطر پول آب و برق+ عکس زنان روحانی کارهای کثیفی کردند / هیچکدام محاکمه نشدند دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت بوفه دار یکی از سینماهای تهران را گروگان گرفتند مادر و پدر خراسانی از کودکی به اعظم مواد می دادند / اعتیاد ارث اعظم از خانواده دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس چهره ترسناک سحر تبر در رسانه های جهان سوژه شد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان Prison قتل Murder پلیس Police قاتل The Murderer اخبار حوادث عکس زندگی چوبه دار مرد صبح عکس مرد زن جوان زن جوان پسر زندگی ساعت فیلم صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس

منبع: ساعدنیوز

tags # حسن روحانی ، رهبر انقلاب سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران