Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:21:50 GMT

امسال 206 نفر در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۰۹۲

امسال 206 نفر در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند

زنجان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: تعداد 206 نفر از ابتدای سال جاری تا کنون بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 155 نفر بود.

دکتر مهرداد ستاره روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد جان باختگان ناشی از تصادفات جاده ای این استان طی هشت ماهه امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بنا بر تحلیل های انجام گرفته طی مدت یاد شده وضعیت متوفی در هنگام تصادفات 92 نفر راننده، 20 نفر عابر و 94 نفر به سرنشینان اختصاص داشت.
این مسئول ادامه داد: بنابر این میزان فوتی های سرنشینان تصادفات هشت ماه امسال این استان و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 80.77 درصد رشد نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: برحسب محل تصادف در جاده های خاکی روستایی در سال گذشته 41مورد بوده که این تعداد در هشت ماه امسال به 23مورد کاهش یافته ولی متاسفانه در برون شهری طی مدت یاد شده سال 96، 93 مورد که این تعداد به 156 مورد افزایش یافته است.
به گفته این مسئول، تعداد فوتی های داخل شهری نیز در هشت ماهه سال گذشته 21 مورد بوده که این تعداد در هشت ماهه امسال به 27 مورد افزایش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ادامه داد: طبق همین تحلیل ها نوع خودروی درگیر با عابر و وسلیه نقلیه متوفی در هشت ماهه سال گذشته ، 54 مورد سواری بوده و که این این تعداد در هشت ماهه امسال به 60 مورد افزایش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: از مجموع فوتی های تصادفات استان در هشت ماهه امسال 129 نفر به شهرستان زنجان و به ترتیب 41، 24 ، 6 ، چهار و 2 مورد ان به شهرهای ابهر، خدابنده، خرمدره و طارم ماهنشان اختصاص دارد.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي قانوني تصادفات جاده اي فوتي ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته مردم محلی و مقامات، تعداد قربانیان یک قایق غرق شده در جمهوری آفریقای مرکزی به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل حفاظت مدنی جمهوری آفریقای مرکزی، توماس دیماس، روز دوشنبه به رسانه‌های محلی گفت که ما توانستیم ۶۲ جسد بی جان را بیرون بکشیم. ما از تعداد کل افراد زیر آب اطلاعی نداریم.

وی گفت: افراد بیشتری هنوز مفقود هستند.

این فاجعه زمانی رخ داد که یک قایق حامل بیش از ۳۰۰ نفر بر فراز رودخانه مپوکو در شهر بانگوی، مرکز جمهوری آفریقای مرکزی، واژگون و غرق شد.

کد خبر 6085764

دیگر خبرها

  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی