Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در آیین شروع به کار نخستین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور افزود: بهترین و شاید تنها راه پیشرفت و توسعه استان اردبیل بر فناوری ارتباطات و اطلاعات مبتنی می باشد، این فناوری که قسمت بزرگی از آن بخش خدمات را شامل می شود در واقع نقش محرک بخش های کشاورزی و صنعت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع سالانه 750 هزار تن محصول سیب زمینی تولیدی در اردبیل حدود 110 هزار تن به مصارف درون استانی رسیده و بقیه اغلب با تنزل قیمت روی دست کشاورزان می ماند درحالیکه با ایجاد واحدهای سورتینگ و تولید بسته های فرآوری شده سیب زمینی می توان به واسطه همین نرم افزار و اپلیکیشین ها آن را به آسانی در دورافتاده ترین نقاط ایران فروخت.

حسین زاده بیان کرد: رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ ها بخش عمده ای از رویکرد استان در ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه استان می باشند.

وی گفت: از مجموع ایجاد 20 هزار نفر شغل در استان اردبیل که وعده آن داده شده تعداد قابل توجهی بر رویدادهای کارآفرینی در دانشگاه های این استان تمرکز دارد.

مسئول شورای راهبری ستاد دانش بنیان استانداری تاکید کرد: استارتاپ ها باید اقتصاد محور و نتیجه گرا باشند.

وی با بیان اینکه لازمه موفقیت اینگونه ایده ها یافتن سرمایه گذاران توانمند است، گفت: هیچگونه نیازی به مجوز ارگان های ذیربط برای فعالیت در این بخش نمی باشد.

انتهای پیام/ع

فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات سرانه درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمد گردشگری ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه، درآمد گردشگری ترکیه در سه ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش پیدا کرد.

بر این اساس میزان درآمد گردشگری ترکیه در این دوره به ۸ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

نزدیک به ۲۱ درصد از درآمد گردشگری ترکیه از سفر شهروندان ترک مقیم خارج از کشور حاصل شده است.


دیگر خبرها

  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند