Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@19:32:50 GMT

کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی از استان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۲۴۲

کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی از استان‌ها

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه‌ای دما در استان‌های واقع در سواحل خزر و شمال غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش بینی و در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: فردا (جمعه‌) 23 آذر ماه با نفوذ هوای سرد شمالی روی سواحل جنوبی دریای خزر و شمال غرب کشور، برای استان‌های واقع در این مناطق افزایش ابر ، بارش پراکنده و کاهش دمای هفت تا 10 درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی، تاکید کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز و به تدریج اوایل فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز و شمال تهران ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز و فردا (پنجشنبه‌ و جمعه‌) 22 و 23 آذر ماه نواحی مرکزی و غربی دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط آب و هوای تهران را پیش‌بینی کرد و گفت‌: فردا (جمعه‌ 23 آذر ماه) تهران کمی ابری، افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 15 و سه درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین شرایط جوی تهران در روز شنبه (24 آذر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 14 و چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاهش دما استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره افزایش ۵ درجه دمای هوا در استان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تکاب با منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین شهر و شهرستان ارومیه گرم‌ترین نقطه استان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

وی اضافه کرد: شهر‌های آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت اخیر اغلب بارانی بودند که بیشترین بارندگی در شهر‌های تکاب ۲.۳ میلی متر، شاهین‌دژ ۲.۱ میلی متر و ارومیه و پیرانشهر یک میلی متر ثبت شد و بیشترین سرعت وزش باد در اشنویه به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی با عبور امواجی بارشی طی امروز و روز چهارشنبه بارندگی‌هایی در سطح استان رخ می‌دهد.

وی اظهار کرد: احتمال بارش برف در نقاط کوهستانی، مرتفع و مناطق سردسیر وجود دارد، وزش باد گاهی شدید و احتمال وقوع گردو خاک و کاهش کیفیت دید در نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.

صابری گفت: برای روز پنجشنبه بارشی پیش بینی نمی‌شود، اما وزش باد و افزایش تدریجی دما تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • صدور هشدار زرد با ورود موج ناپایداری بارشی در اصفهان/ رگبارهای بهاری و برف در استان
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • پیش بینی هواشناسی
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا
  • رفت و برگشت هوای آفتابی و بارانی در ایام نوروزی گیلان
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد