Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس پور گفت: بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال یکی از برنامه های هفته قرآن و عترت استان سمنان است که در بخش های مسابقه ای تولیدات چند رسانه ای، رسانه های برخط و نرم افزارها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، میثم قدس پوردرگفتگو با خبرنگاران گفت:معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل فرهـنگ و ارشاد اسلامی استان سـمنان و مجتمع دیجیتال استانی کومش به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام  به برگزاری بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال هفته قرآن و عترت استان سمنان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت:این بخش با هدف تحکیم پیوند بین قرآن، رسانه و فضای مجازی با گسترش و ترویج مفاهیم قرآنی در قالب تولید آثار رسانه های دیجیتال، شناسایی فعالین عرصه قرآن و عترت در فضای مجازی و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال، فرهنگ سازی استفاده بهینه از ابزار رسانه های دیجیتال با تشویق به تولید محتوای پاک و اصیل در حوزه معارف اسلامی و قرآنی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ قرآنی و کمک به انتشار گسترده تر آثار برگزار می شود.

 

قدس پور تولیدات چند رسانه ای، رسانه های برخط و نرم افزارها را از بخش های این مسابقه اعلام کردو افزود:این بخش در موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی با بهره گیری از آموزه های قرآنی، داستانهای قرآن و عترت (علیه السلام)، زندگی وسیره پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) و سایر پیامبران الهی از دیدگاه قرآن ،زندگی وسیره اهل بیت عصمت و طهارت ائمه معصومین (علیه السلام)، زندگی و سیره دیگر شخصیت های قرآنی تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت(علیه السلام)، مضامین و معارف دینی و قرآنی، فرهنگ ولایت و مهدویت، فرهنگ ایثار و شهادت، ارزشهای قرآن و عترت (علیه السلام) در قالب ارزشهای انقلاب اسلامی، توسل و زیارت و وحدت اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر مجتمع دیجیتال قومس سمنان تصریح کرد: تولیدات چندرسانه ای در بخش جشنواره فضای مجازی و رسانه های دیجیتال هفته قرآن و عترت استان سمنان شامل قالب های اینفوگرافیک عکس نوشت، پادکست، دابسمش، نماهنگ، کتاب الکترونیک (ebook) و رسانه های برخط را شامل وب سایت ها از جمله پایگاههای اینترنتی حقیقی و حقوقی، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، کانال ها و پیام رسان ها و صفحات شبکه های اجتماعی است.

 

وی  آخرین مهلت ارسال آثاررا سی ام آذر ٩٧ ذکر کردوافزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان  بهمن ٩٧ اعلام  شده است.

 

آدرس دبیرخانه این مسابقه نیز سمنان، بلوار قدس، مجتمع فرهنگی هنری کومش، مجتمع دیجیتال کومش ،دبیرخانه بخش فضای مجازی و  رسانه های دیجیتال هفته های قرآن و عترت استان سمنان با شماره تلفن   ٠٢٣٣٣٣٣٢٥١١ و کدپستی : ٣٥١٣٦٩٨٧٩١ است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور کرمان خراسان جنوبی بندرعباس ترامپ خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی گفت: ارسال حدود ۵ هزار نماهنگ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضا‌های فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی