Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@14:36:18 GMT

قاتل شهید سجاد جرجندی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۲۷۲

قاتل شهید سجاد جرجندی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قاتل شهید جرجندی که ۲۶ آبان در رودبار کرمان به شهادت رسید، در حال خروج از مرزهای شرقی کشور دستگیر شد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از شهادت شهید «سجاد جرجندی» در ماه گذشته در شهرستان رودبار جنوب، دستگیری عامل تیراندازی به این شهید بزرگوار به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: گرچه بلافاصله بعد از شهادت شهید قاتل شناسایی شد اما به دلیل تغییرمتوالی محل اختفایش، پس از انجام مستمر کار اطلاعاتی، نهایتا فرد قاتل زمانی که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشت توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس رودبار جنوب به‌ همراه ۳ نفر از همدستانش دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز از آنها توقیف شد.

گفتنی است شهید «سجاد جرجندی» از شهدای عرصه نظم و امنیت بود که در ۲۶ آبان ماه سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان رودبار به درجع رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار کرمان درگیری با اشرار مسلح شهدای ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان با اشاره به بارش‌های اخیر در این منطقه گفت:با توجه به افزایش سیلاب‌ها و جاری شدن روان آب‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستان‌های جیرفت، رودبار، فاریاب و منوجان ۱۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

محمودی با بیان اینکه اکثر این خودرو‌های گرفتار در سیلاب در جاده‌های فرعی و در بستر رودخانه‌ها گرفتار سیلاب شده بودند گفت: خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده‌های آنان وارد نشده است

وی افزود: دو کامیون، یک خودروی سواری پراید و یک خودروی باری سایپا نیز در محور اصلی رودبار_ایرانشهر نیز توسط عوامل راهداری رودبار جنوب نجات یافتند.

محمودی با بیان اینکه بارندگی‌ها کماکان در سطح حوزه استحفاظی جنوب کرمان ادامه دارد از رانندگان و مردم خواست همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند و در محور‌هایی که راهداران از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌کنند همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان راه ارتباطی مردم با این اداره کل را یادآور شد و افزود: شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان پل ارتباطی مردم و این اداره کل در جهت اطلاع یابی از وضعیت راه‌ها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد