Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@08:46:13 GMT

شنبه از بمب پرسپولیس رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۲۹۳

ساعت24-بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران از روز شنبه در تمرینات سرخپوشان حاضر می شود.

  مهدی ترابی،  بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران از روز شنبه در تمرینات سرخپوشان حاضر می شود تا اولین حضور خود را با پیراهن قرمز تجربه کند. به نوشته برنا، بمب پرسپولیسی ها که روزهای خوبی را در سایپا سپری کرد، می تواند کمک فراوانی به تیم برانکو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی

وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان مقابل عربستان دچار مصدومیت شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران علاوه بر اینکه علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی را در اردوی تیم ملی فوتبال ایران می‌دید ۳ بازیکن خارجی دیگر این تیم نیز به تیم‌های ملی کشور خود دعوت شدند.

وحدت هنانوف که در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ستاره تیم ملی فوتبال تاجیکستان بود در اردوی جدید این تیم بار دیگر دعوت شد تا به همراه یارانش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر عربستان در دو بازی رفت و برگشت صف‌آرایی کند. هنانوف در دیدار رفت برابر عربستان از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت و علی رغم شکست یک بر صفر این تیم برابر میزبان با کسب نمره ۷.۳ بهترین بازیکن تاجیک‌ها در این دیدار بود.

در بازی برگشت اگرچه مدافع پرسپولیس باز هم از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت اما در دقیقه ۳۵ بازی دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. هنوز میزان مصدومیت این بازیکن مشخص نشده است اما این موضوع می‌تواند خبری نگران کننده برای اوسمار و پرسپولیس باشد.

پیش از این مرتضی پورعلی گنجی در بازی ایران و قطر پیش از جام ملتهای آسیا دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!
  • استارت پرسپولیس 403 از امروز