Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید رضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفتگو با به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: شرکت در مسابقات رایگان است و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۲ هزار نفر در این دوره از رقابت‌ها  شرکت کنند.
وی افزود: این رقابت‌ها با همکاری ۷ هیات و در قالب ۱۰ رشته ورزشی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امینی  تصریح کرد: به‌جز رشته‌های شطرنج، دارت، طناب‌کشی، هفت سنگ انفرادی، بدمینتون، مچ‌اندازی، تیراندازی و تکواندو که هم برای مردان و هم برای زنان است، فوتسال ویژه آقایان، والیبال و یک قل دوقل نیز ویژه بانوان، برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به‌اینکه مردم تربت حیدریه ۴۳ روز زودتر از سایر نقاط کشور به‌استقبال نظام جمهوری اسلامی رفتند، بنابراین، عنوان این دوره از رقابت‌ها گرامیداشت حماسه ۹ دی است.     این المپیاد  از ۹ دی ماه به‌مدت یک ماه در تربت حیدریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام // د. ش   المپیاد ورزشی محلات  در ۲۴ محله تربت حیدریه برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان