Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه احمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، با اعلام این خبر افزود : بر این اساس با توجه به سکون و پایداری هوا انتظار داریم که در کلانشهرها و شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه در تهران ، اراک ، قم و همینطور اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آسمان غبارآلود را داشته باشیم .
وی گفت : اما شرایط بارندگی تنها در بخش‌هایی از شمال غرب و سواحل دریای خزر از جمله نواحی شمال استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل و گیلان وجود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس هواشناسی افزود : بر این اساس در این مناطق بارش خفیف باران و در نواحی سردسیر بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم و­در شرایط دمایی ­نوسانات خاصی را پیش‌بینی نمی‌کنیم و تنها افت دما در بخش‌های شمالی کشور را خواهیم داشت .
وی گفت : افزایش سرعت وزش باد ، باعث باز شدن آب های خلیج فارس می‌شود و در­روزهای میانی هفته آینده­، سامانه بارشی وارد بخش‌های غربی و شمال غربی خواهد شد .
احمدی افزود : امروز آسمان تهران صاف ، همراه با غبار است و دما در گرم ترین ساعت روز به حدود ۱۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جو آرام پايدار کشور خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما براساس پیش بینی طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها ضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.
برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.
تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور