Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@01:30:33 GMT

تغيير دکوراسيون خانه براي زمستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۳۳۹

تغيير دکوراسيون خانه براي زمستان

خبرگزاري آريا -

در هر فصلي بايد دکوراسيون خانه را متناسب با همان فصل بچينيد
براي تغيير دکوراسيون خانه در فصل زمستان چه برنامه هايي داريد؟ با سرد شدن هوا مردم تمايل دارند بيشتر در خانه بمانند و يک پتوي گرم و نرم دور خودشان بپيچند. در هر فصلي بايد دکوراسيون خانه را متناسب با همان فصل بچينيد. مثلا در فصل زمستان براي يک دکور گرم و راحت با رنگ هاي خنثي برنامه ريزي کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پتوهاي گرم
ملحفه هاي نازک تابستاني را کنار گذاشته و پتوهاي گرم زمستاني را بيرون بياوريد. هيچ حسي در فصل زمستان لذت بخش تر از پيچيدن در پتوي گرم در کنار بخاري نيست. دکوراسيون اتاق تان را با يک پتوي گرم و زيبا به دکور زمستاني تبديل کنيد. يا پتوهايي پيدا کنيد که روي آن طرح برف يا آدم برفي داشته باشد.
حلقه هاي گل
حلقه هاي گل فصلي در فصل زمستان طرفداران بيشتري دارند. مي توانيد تغيير فصل ها را يا با چسباندن اين حلقه ها به پشت در يا داخل خانه نشان دهيد. به عنوان مثال مي توانيد يکي از اين حلقه ها را داخل قفسه هاي کتابخانه قرار دهيد. به شکل هاي مختلف مي توانيد در چيدن اين حلقه ها خلاقيت به خرج دهيد.

حلقه هاي گل فصلي در فصل زمستان طرفداران بيشتري دارند
رنگ هاي خنثي
در فصل زمستان مردم بيشتر جذب رنگ هاي آرام بخش مي شوند. مثل خاکستري يا قهوه اي روشن. اين رنگ ها يک فضاي بسيار آرام بخش در خانه ايجاد مي کنند و با حلقه هاي گل و ريسه ها جلوه زيباتري به فضاي خانه مي دهند. رنگ هاي قهوه اي و مشکي براي استفاده در مبلمان، ديوارها و کف پوش چوبي خانه بسيار مناسب است.
فراموش نکنيد که از رنگ سفيد براي روشن کردن خانه استفاده کنيد. رنگ سفيد نور را منعکس مي کند پس اتاق هايي که ديوار و مبلمان سفيد دارند روشن تر هستند. به عبارت ديگر دکوري هاي سفيد روح زمستان را به خانه مي آورند. اگر به رنگ ها علاقه داريد نگران نباشيد مي توانيد در کنار رنگ هاي خنثي از رنگ سبز طبيعت نيز به عنوان رنگ حاشيه استفاده کنيد.
تزئين شومينه با رنگ هاي طلايي و سفيد
شايد همه خانه ها شومينه نداشته باشد اما کساني که شومينه دارند مي توانند از آن براي ايجاد يک دکور زمستاني استفاده کنند. شومينه خودش به تنهايي فضاي خانه را زمستاني مي کند اما مي توان در دکور آن هم تغييراتي ايجاد کرد.
علاوه بر قرار دادن دکوري هاي فصلي روي شومينه مي توانيد رنگ طاقچه شومينه را هم تغيير دهيد. به عنوان مثال روي آن پارچه طلايي رنگ بکشيد يا رنگ کنيد. رنگ طلايي يکي از رنگ هايي است که بسيار جلب توجه کرده و همراه با رنگ سفيد باعث مي شود شومينه بيشتر به چشم بيايد.
ريسه
ريسه ها در فصل زمستان کاربرد بيشتري دارند. آن ها را دور درب، پنجره، روي طاقچه شومينه و يا روي نرده ها بپيچيد. اين ريسه ها رنگ هاي متفاوتي دارند اما بهتر است در فصل زمستان از ريسه هاي سفيد و آبي استفاده کنيد. البته شايد دوست داشته باشيد رنگ هاي متنوعي به کار ببريد بستگي به سليقه خودتان دارد.
منبع : bedunim.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر