Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده دائم چين در سازمان ملل متحد بار ديگر از اجراي کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام )حمايت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايرنا، «ما ژائوشو» Ma Zhaoxu روز چهارشنبه در نشست شوراي امنيت سازمان ملل متحد، گفت، برجام به عنوان توافقي بين‌المللي و مورد حمايت قطعنامه 2231 شوراي امنيت سازمان ملل متحد، در حکم قانوني بين‌المللي بوده و دستاوردي بزرگ در عرصه چندجانبه‌گرايي به حساب مي‌آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده دائم چين در سازمان ملل متحد با اشاره به گزارش دبير کل اين سازمان در خصوص قطعنامه 2231، از وي خواست که رويکرد بي‌طرفانه‌تري در تهيه گزارش‌ها پيش گرفته و از افزودن اطلاعات تاييد نشده اجتناب کند.
با تصويب قطعنامه 2231 شوراي امنيت سازمان ملل در ژوئيه 2015 هر شش قطعنامه تحريمي شوراي امنيت عليه ايران در رابطه با موضوع هسته‌اي لغو شد.
نماينده دائم چين در سازمان ملل با قدرداني از ذکر مواردي همچون لزوم حفظ روابط تجاري با ايران و اجراي برجام گفت، از سوي ديگر معتقديم که گزارش بايد متوازن و بي‌طرفانه و بازتاب دهنده وضعيت اجراي قطعنامه 2231 باشد و نگراني‌هاي ايران را مورد توجه قرار دهد.
«ما ژائوشو» با انتقاد از خروج آمريکا از برجام افزود، اعضاي باقي مانده گروه 1+5 با حس مسئوليت‌پذيري، متمرکز بر تداوم اجراي آن و حفظ روابط تجاري با ايران هستند.
نماينده چين در سازمان ملل با تاکيد بر گزارش‌هاي متعدد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درخصوص ماهيت صلح‌آميز برنامه هسته‌اي ايران گفت، برجام تامين کننده منافع مشترک جامعه بين‌المللي است.
135/112
کليدواژه برجام چين سازمان ملل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید، سیاست راهبردی سازمان ملی زمین و مسکن است

به گزارش قدس آنلاین ، «ارسلان مالکی»‌ در دیدار نماینده مردم آران و بیدگل و چندتن از مسوولان این شهر با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: هر تصمیمی که منجر به رونق و جهش تولید شود، در اولویت کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تا حد امکان باید با حذف قوانین دست و پاگیر از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

مالکی تصریح‌کرد: این حمایت از یک سو مایه دلگرمی آنان می‌شود و از طرف دیگر آنان مسوولان را حامی و پشتیبان خود در مسیر پر پیچ و خم تولید خواهند دید.

برپایه این گزارش، تولید زیرساخت‌های شرکت‌های صنعتی و گردشگری از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • آرمین: شرم آور است
  • حمایت از تولید، سیاست راهبردی سازمان ملی زمین و مسکن است