Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:52:55 GMT

سرقت مسلحانه الماس 50 قیراطی در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۳۵۵

حوادث رکنا: 4 مرد که به سرقت مسلحانه الماس 50 قیراطی در بازار تهران دست زده بودند دستگیر شدند.

با کشف سه قطعه سنگ الماس، تلاش برای کشف الماس 50 قیراطی کماکان ادامه دارد.به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس Police آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری چهار سارق مسلح خبر داد که در پوشش معاوضه ی چند قطعه سنگ الماس اقدام به سرقت Stealing چند میلیارد تومانی در منطقه بازار Store تهران کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم آتش زدن جسد شریک مالی به خاطر پول آب و برق+ عکس زنان روحانی کارهای کثیفی کردند / هیچکدام محاکمه نشدند دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت بوفه دار یکی از سینماهای تهران را گروگان گرفتند مادر و پدر خراسانی از کودکی به اعظم مواد می دادند / اعتیاد ارث اعظم از خانواده دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس چهره ترسناک سحر تبر در رسانه های جهان سوژه شد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پلیس Police سرقت Stealing بازار Store اخبار حوادث الماس سنگ کشف تهران حوادث تهران سارقان مسلح اخبار تهران عکس زن مرد جوان زندگی زن جوان پسر صبح مادر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان آجیل و خشکبار

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد تقی سلطانی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای سارقان و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه از مهم‌ترین اولویت‌‎های پلیس آگاهی است، اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه‌کاره و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، مراتب به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرارگرفت.

وی به دستگیری ۲ نفر از سارقان سابقه‌دار و اعتراف به ۶ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی در نهایت با هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی سارقان حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند

 فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۲سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان مرند، موضوع سرقت‌ها به منظور شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی، ۲سارق حرفه‌ای را شناسایی که پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۱فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها، ساختمان‌های نیمه‌کاره و غیره اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مرند از شهروندان خواست هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف خشکبار قاچاق در بستان‌آباد

 فرمانده انتظامی بستان آباد از کشف خشکبار خارجی قاچاق به ارزش ۴میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدعلی نایب‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل خشکبار قاچاق با وسایط نقلیه عمومی، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف که در بازرسی آن تعداد ۴۶ گونی ۲۴ کیلویی گردو و تعداد ۱۶ حلب ۱۰ کیلوی بادام هندی جمعا ۱۲۶۴ کیلوگرم خشکبار خارجی قاچاق کشف کردند.

وی تشریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خشکبار کشف شده چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در این راستا ۲ نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، فرمانده انتظامی بستان آباد در پایان از شهروندان خواست: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری سارقان آجیل و خشکبار
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • تشکیل گروه ضربت مقابله با سرقت به عنف و مسلحانه در کرمانشاه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان