Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دیناروند روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری لرستان که با حضورخسرو قمری  رییس فدراسیون دوچرخه سواری  برگزارشده بود ، اظهار کرد: رشد جنبه تخصصی ورزش دوچرخه سواری با توجه به پتانسیل های موجود در استان از اهداف هیئت دوچرخه سواری لرستان است.

او با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها ازجمله احداث پیست های تمرینی را در نظر خواهیم گرفت ،افزود: فعال کردن هیئت در تمام شهرستان ها و رشد ورزشکاران سازمان یافته در رشته دوچرخه سواری با همکاری جامعه  دوچرخه سواری استان از دیگر اقدامات ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دیناروند خاطر نشان کرد: با تقویت جایگاه کمیته استعداد یابی به صورت فنی و تخصصی   برنامه هارا در این زمینه پیش می بریم تا بتوانیم آروین معظمی گودرزی ها و کسری باقر پور های بیشتری در تمام استان  داشته باشیم.

 او با تاکید بر لزوم جبران جاماندگی های هیئت  در استان ،یادآورشد: هیچ تیمی از استان به مسابقات اعزام نمی شود مگر با برگزاری مسابقات استانی ودر این راستا  مسابقات  انتخابی استان به طور مداوم برگزار خواهد شد.

دیناروند با بیان اینکه از ظرفیت های مربیان در ارکان هیئت استفاده خواهیم کرد ، گفت:  برگزاری کلاس های آموزشی  داوری ومربیگری ، جذب اسپانسر ومنابع مالی فراتر ازاداره کل ورزش را نیز در نظر داریم .

رییس هیئت دوچرخه سواری لرستان با اشاره به دوچرخه سواری بانوان ، بیان کرد: سهم بانوان  به طور کامل ادا خواهد شد و با حفظ شئونات اسلامی این حوزه را تقویت می کنیم.

فرهاد دیناروند گفت: همچنین توسعه دوچرخه سواری همگانی در سرتاسر استان با رویکرد آموزش های اصولی  ،اساسی وفنی دوچرخه سواری  از اهداف ما است.

  

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دوچرخه سواری رشد فدراسیون دوچرخه سواری کلاس های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: دو برنامه قطعی ستاد در سال جاری، توسعه صادرات و همچنین توسعه زیرساخت‌های مالی با جلب مشارکت مردمی است.

به گزارش ایسنا، مسعود حسنلو در نشست فعالان زیست بوم صنایع خلاق با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست، اظهار کرد: جلسه هم فکری و هم اندیشی فعالان زیست بوم صنایع خلاق در ابتدای سال شکل گرفت تا هم فرصتی برای ترسیم مسیر ستاد در سال جاری باشد و هم نظرات فعالان زیست بوم در خصوص اقدامات ستاد در سال گذشته مورد بررسی قرار بگیرد و راهنمای راه ما در سال جاری باشد.

وی با اشاره به دیدگاه‌های مطرح شده توسط فعالان حوزه‌های مختلف زیست بوم صنایع خلاق در این جلسه، گفت: بیشتر نکات ناظر به زیرساخت مشارکت‌های مردمی در بحث رشد اقتصادی کشور و به صورت خاص نقش صنایع خلاق در این رشد اقتصادی بود. یکی از مسائل مهم و جدی که می‌تواند زمینه رشد مشارکت مردمی اقتصادی را فراهم کند، بستر صنایع خلاق است. 

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های ستاد در سال جاری، خاطرنشان کرد: دو برنامه قطعی ستاد، توسعه صادرات و توسعه زیرساخت‌های مالی است که زیرساخت‌های مالی قطعا با مشارکت مردمی می‌تواند توسعه پیدا کند. با توجه به شعار امسال می‌توان امیدوار بود که بحث مشارکت مردم در تقویت زیرساخت‌های مالی بهتر از گذشته محقق خواهد شد. البته این برنامه‌ها باید در قالب یک فرایند دنبال شود و با خلق یک نقطه و تجربه تثبیت نمی‌شود؛ تلاش ما این است که در نمایشگاه‌های مهم و مرتبط با صنایع خلاق در جهان حضور داشته باشیم و بتوانیم ارتباط اکوسیستم خلاق با آن کشور را تثبیت کنیم که این فرایند منجر به تجربه صادارتی پایدار شود.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این نشست در خصوص اصل مشارکت مردمی در لایه حکمرانی، نرم‌افزار مشارکت مردمی در ذهن تصمیم‌ساز ‌و تصمیم گیران، استفاده از ظرفیت‌های حلقه‌های میانه شامل بازیگران بزرگ و بازیگران کوچک، خروجی استارتاپ‌های اصلی خانه‌های خلاق در یک برنامه ۱۰۰ استارتاپی و حمایت واقعی، نگاهی به بازار صنایع خلاق از صادرات و بازار بین‌المللی، امکان‌سنجی بازاریابی صادراتی صنایع خلاق در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی و ضرورت بازتولید گفتمان و زبان ارتباط با مردم بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود