Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:01:35 GMT

دستگیری قاتل فراری در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۳۶۱

دستگیری قاتل فراری در شوشتر

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در شوشتر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار «حیدر عباس‌زاده» اظهار کرد: هفته گذشته در پی درگیری منجر به قتل در روستای شیخ حسین شعیبیه شهرستان شوشتر، دستورات ویژه برای شناسایی، بررسی و کشف جزئیات پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شوشتر با به‌کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر در کمتر از یک هفته قاتل به هویت «ع – ر» شناسایی و متهم با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس‌زاده با بیان این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری که در قتل از آن استفاده شده بود، کشف و ضبط شد، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس پرده از راز جنایت برداشت و ضمن اعتراف به قتل ارتکابی انگیزه قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوشتر قاتل منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد