Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- اجرای طرح انتظامی ترافیک زمستانه پلیس راه مازندران از امروز پنجشنبه با استقرار تیم های امداد و نجات در محورهای اصلی استان آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ، در این طرح نیروهای پلیس راه به همراه تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ،دانشگاه علوم پزشکی ، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محورهای کندوان (کرج - چالوس )هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی مازندران در مراسم آغاز اجرای طرح زمستانی گفت که 200 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین به همراه 300 نفر نیروی انسانی در قالب تیم های امداد و نجات و کنترلی در محورهای اصلی مازندران مستقر می شوند.
سردار سید محمود میر فیضی، باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی، افزایش انضباط ترافیکی وسایل نقیله، مدیریت حوادث ترافیکی در زمان بارش برف و کولاک و سقوط بهمن و حضور بموقع برای کمک به در راه ماندگان را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
وی به کاهش 15 درصدی فوتی در هشت ماهه امسال در جاده های مازندران اشاره کرد و گفت: براساس آمار رسمی در هر یکصد هزار تصادف در استان 295 تصادف جرحی و از این میزان تصادف جرحی 11 و چهار دهم درصد فوتی رخ می دهد.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه 15 گردنه برفگیر در 370 کیلومتر از راههای کوهستانی استان وجود دارد، اعلام کرد: کنترل ایمنی وسایل نقلیه و توجه به نقاط حادثه خیز از موارد بسیار مهم در انجام سفرهای زمستانی است.
وی به پایش تصویری هوشمند و گشت های محسوس و غیر محسوس با هدف مدیریت انضباطی و ترافیک جاده های مازندران اشاره کرد، گفت: با توجه به اینکه تردد در محورهای استان هر ساله افزایش می یابد اما به دلیل قانونمند تر شدن شهروندان نسبت به انضباط ترافیکی شاهد کاهش تصادفات منجر به جرح و فوتی هستیم.
به گفته سردار میرفیضی 2 بالگرد اورژانس و هلال احمر در اجرای طرح ترافیکی زمستان فعالیت دارند که مردم باید در سفرها به مبدا و طول مسیر تا مقصد همواره به هشدارهای پلیس توجه ویژه ای داشته باشند.
وی خطاب به نیروهای انتظامی و دستگاههای مرتبط با اجرای این طح گفت: خوشرویی و برخورد مناسب نیاز به پول و اعتبار ندارد و توقع داریم همه ماموران اجرای طرح زمستانی با مردم به بهترین نحو احترام و برخورد شایسته داشته باشند.
مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 350کیلومتر آن کوهستانی است.
6990/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح زمستانه راهداري مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است