Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور کشور گفت: تبدیل وضعیت کارکنان اداری و اعضای هیات علمی قراردادی از اولویت های کاری این دانشگاه است و بجد در دست پیگیری است.

مجید ضماهنی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دانشگاه پیام نور بندرگناوه افزود: درسال گذشته یکهزار نفر از کارکنان اداری که سال های قبل ازطریق سازمان سنجش کشور آزمون داده بودند و گواهینامه آزمون ادواری داشتند، بیشتر آنان از قراردادی به پیمانی تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: وزیر علوم نیز بتازگی در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان توضیح داد که موضوع تبدیل وضعیت بالای 95 درصد اعضای هیات علمی تعیین و تکلیف شد و مراحل کاری و صلاحیت های عمومی و علمی آنان دردست بررسی و انجام خواهد شد.
وی گفت: برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور باید ردیف استخدامی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور اخذ شود که دانشگاه دراین زمینه علاقمند و پیگیر است اما همه عوامل دردست دانشگاه نیست و بخشی در اختیار سازمان امور اداری و استخدامی کشور است که ساز و کارهای خود را دارد.
مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور کشور بیان کرد: این دانشگاه باتوجه به مشکلات مالی که با آن مواجه است بدنبال این است که از ظرفیت های موجود خود در مراکز و واحدهای تابعه در کشور درآمدزایی بصورت غیر شهریه ای کند.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص های اولیه ارزیابی مدیران در استان ها، مراکز و واحدها درآمدزایی ازطریق صحیح است، گفت: دراین ارتباط به مدیران مربوطه در کشور توصیه شده از ظرفیت های موجود استفاده تا بخشی از هزینه های دانشگاه حوزه های خود را از این طریق به خود اختصاص دهند و درآمدزایی کنند.
وی افزود: درحالیکه درآمدهای مراکز و واحدهای پیام نور در گذشته به خود آنان تعلق نمی گرفت اما در مقطع کنونی درآمدهای ماهانه آنان 15 ماه بعد به خود آنان برگشت داده می شود که این امر باعث شده تا انگیزه ای مناسب برای درآمدزایی باشد.
ضماهنی گفت: درآمدهای غیرشهریه ای به عنوان مثال استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه ها نظیر سالن های ورزشی است که در گناوه نیز وجود دارد و می توانند در زمان ظرفیت خالی به سازمان های دیگر و تیم های ورزشی اجاره دهند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور اگرچه مجوز دارد که سالانه درصدی بر شهریه بیافزاید اما بدلیل مشکلات موجود برنامه ای دراین زمینه ندارد و حتی نسبت به دیگر دانشگاه های کشور یک سوم کمتر از دانشجویان اخذ می شود.
مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور کشور گفت: پرداخت وام به دانشجویان در دستور کار امسال این دانشگاه نیز قرار گرفت و دراین ارتباط تفاهم نامه ای با بانک انصار منعقد شده که همه شهریه دانشجویی با صفر درصد بهره اعطا می شود.
وی هدف از سفر خود به مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور استان بوشهر و شهرستان گناوه را رصد کردن مشکلات دانشگاه، کارکنان و اعضای هیات علمی، فرصت ها و تهدیدها عنوان کرد و افزود: تمامی مسایل مربوطه جمع بندی و در گزارشی به رئیس و هیات رئیسه دانشگاه ارایه می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 3 دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی است.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه پيام نور تبديل وضعيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی متناسب با چارچوب‌های که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی‌های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد
  • وزیر خارجه اسرائیل : تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف و امیرکبیر در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به صهیونیست‌ها +تصاویر