Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:34:44 GMT

برنج کامفیروز دیگر کشت نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۳۹۸

برنج کامفیروز دیگر کشت نمی‌شود

فرماندار شهرستان مرودشت با اشاره به بروز خشکسالی‌های پی در پی در این شهرستان گفت: در شرایط مجبور به خداحافظی از کشت برنج هستیم و سال زارعی جاری بوده و به طور قطع برنج کشت نمی‌شود. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، فرماندار شهرستان مرودشت صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان مروودشت با پنج بخش و پنج شهر و جمعیت 350 هزار نفری که زمانی قطب کشاورزی و صنعت کشور بوده است  امروز با مشکلات زیادی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهام پیکری افزود: با توجه به خشکسالی‌های موجود شهرستانی که قطب کشاورزی بوده، امروز کشاورزی در آن به حداقل رسیده و این مهم نیز روز در حال افزایش است.

وی بیان کرد: در شهرستانی هستیم که بیشترین چاه‌های غیرمجاز کشاورزی را دارد و هر اقدامی در این راستا انجام می‌دهیم شغل یک کشاورز از دست دادیم.

فرماندار شهرستان مرودشت افزود: برنج کامفیروز که روزی یک برند در کشور بوده، در سال جاری به طوری قطع کشت نمی‌شود و بدون شک مردم با مشکلات معیشتی روبرو می‌شوند که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

وزارت صنعت: فعلا چاره‌ای جز واردات برنج نداریمرفع ممنوعیت ترخیص برنج ابلاغ شد + سندگیلان| برنج ایرانی محصولی سالم و عاری از فلزات سنگین استکشت برنج در استان فارس 30 درصد کاهش یافتمشهد|توزیع برنج تایلندی و اروگوئه‌ای جای ترمیم دستمزد را نمی‌گیرد

پیکری به ارائه آماری از افراد تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان مرودشت اشاره و تصریح کرد: در این شهرستان شش هزار و 135 خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که نسبت به این جمعیت 350 هزار نفری پایین است اما این توقع را داریم که به صورت جدی و موردی به مشکلات این افراد ورود کرده و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار گیرد.

فرماندار شهرستان مرودشت گفت: در طول روز افراد نیازمند زیادی دارند به فرمانداری مراجعه می‌کنند که با مشکل معیشت و مسکن همراه هستند و می‌طلبد که به مسکن مددجویان به صورت خاص توجه شود.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه