Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جمعی از کارکنان و اعضای کادر نیروی انتظامی البرز، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج نماز را به امامت ایشان اقامه کردند.

بعد از اقامه نماز، آیت‌الله حسینی همدانی دقایقی را به بیان مواعظ اختصاص داد و ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام گفت: حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام غیر از منسوب بودن به امام مجتبی سلام‌الله‌علیه، از ویژگی خاصی برخوردار بود که ازجمله آن عرضه کردن عقاید و تفکراتش به امام معصوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما نیاز داریم که داشته‌ها، معلومات و عقایدمان را بررسی کنیم چراکه تذکره (یادآوری) است برای کسی که می‌داند و تبصره (بصیرت) است برای کسی که بلد نیست و نمی‌داند.

امام‌جمعه کرج با استناد به روایتی از امام صادق علیه‌السلام، کسانی که مسئولیت امور مسلمین را بر عهده‌دارند مخاطب قرارداد و گفت: وقتی خداوند بخواهد بنده‌ای را موردعنایت قرار دهد، کاری می‌کند تا امور مسلمین به دست او انجام شود.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه گفت: رسیدگی به کار و امور مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که خداوند بر خود واجب کرده تا هراس روز قیامت را از او برطرف کند.

وی در پایان خطاب به کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: حفظ امنیت جامعه از مصادیق رسیدگی به کار مردم است، هرچند که مجبور باشید برای حفظ این امنیت با شدت و جدیت برخورد کنید چراکه اگر نیت شما خدا باشد، همان عمل با خشونت هم شمارا از اهوال قیامت حفظ خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه برخی از رؤسای ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی با حضور در سپاه ناحیه آستارا ضمن قدردانی از زحمات پاسداران سالروز تأسیس این نهاد مقدس به امر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار اظهار کرد: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشورهای حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور بوده و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تا به امروز سرمنشأ خیرات و برکات بسیاری بوده و مردم و نظام اسلامی را در بزنگاه‌های تاریخی به‌سلامت از بحران‌ها عبور داده است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و شداید و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

سرهنگ‌قنبری سپاه را نهادی مردمی که بر مبنای پاسداری از انقلاب شکل گرفت توصیف و تصریح کرد: سپاه برای پاسداری از انقلاب همه وجود و سرمایه‌های خود استفاده می‌کند تا بتواند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آنکه در رأس آن نظام ولایی مقدس جمهوری اسلامی محافظت کند.

تأسیس سپاه تحقق آیه «لیقوم الناس بالقسط» توسط امام خمینی (ره) بود

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) اظهار کرد: بی شک فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلام است که با این امر آیه «لیقوم الناس بالقسط» را تحقق بخشیدند.

وی افزود: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار بدنه کاملی از کف جامعه را به جامعه اسلامی ملحق کرد و این همان تعبیر این آیه بود که زمانی جامعه‌ای درست خواهد شد که مردم خود در کف جامعه به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیروهای متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 6084619

دیگر خبرها

  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • پاسخی بر یک کلیپ زرد و تأسف‌ برانگیز
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است