Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@07:37:31 GMT

جراحی زیبایی برای خانواده آئودی A4

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۵۳۳

جراحی زیبایی برای خانواده آئودی A4



آئودی در حالت تست نسخه فیس‌لیفت شده تمامی ورژن‌های آئودی A4 است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آئودی A4 خودروی کلاس متوسط و نیمه‌لوکس این شرکت آلمانی محسوب می‌شود که در ورژن‌های سدان (چهار‌درب) و استیشن (پنج‌درب) از سال 1994 تولید می‌شود. A4 به دلیل قیمت ارزان، امکانات مناسب و سواری راحت از جمله پر‌فروش‌ترین محصولات آئودی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک‌ترین رقبای A4، ب‌ام‌و سری 3 و مرسدس C کلاس هستند که هر دو به تازگی به‌روز شده‌اند.

تابستان امسال آئودی A4 دچار تغییرات اندکی شد که به عقیده خود آئودی نیز، برای ادامه رقابت با دو رقیب قدر هموطن، تغییرات بیشتری نیاز دارد.

با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از آئودی A4 جدید زیر پوشش استتاری، سپر‌های دوباره طراحی شده در کنار رینگ‌های آلومینیومی جدید جلب توجه می‌کنند. همچنین قرار است برخی امکانات رفاهی نیز به نسخه‌های S لاین (ورژن‌های اسپرت آئودی) اضافه شود. در تصاویر منتشر شده که در کشور سوئد به ثبت رسیده‌اند، دو دستگاه آئودی A4 استیشن در حال تست در شرایط برفی و یخی دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد نسخه‌های چهار‌چرخ متحرک باشند.


همچنین با دقت در تصاویر متوجه تغییراتی در جلوپنجره می‌شویم و چراغ‌های کاملاً جدید خودرو نیز قابل رویت هستند. چراغ‌های فوق هوشمند جدید احتمالاً به به‌روز‌ترین تکنولوژی روشنایی آئودی مجهز خواهند بود که یکی از شاخص‌ترین برتری‌های A4 نسبت به سری 3 جدید و C کلاس فیس‌لیفت محسوب می‌شود. از دیگر تغییراتی که می‌توان به آن اشاره کرد، گلگیر‌های جلو بوده که عضلانی‌تر شدند و نمایی عریض‌تر به A4 جدید می‌دهند.

در‌برابر تغییرات بخش جلویی خودرو، در قسمت پشتی دگرگونی زیادی به چشم نمی‌خورد و به غیر از قسمت‌هایی از سپر عقب، چراغ‌ها نیز دقیقاً مشابه با نسخه قدیمی هستند. البته گمان می‌رود که چراغ‌های عقب نیز برای زمان معرفی در سال 2020 تغییراتی را تجربه می‌کنند.

تغییرات بیشتر احتمالاً در داخل خودرو خواهند بود و در طراحی داشبورد، از زبان طراحی جدید مورد استفاده در آئودی A6 استفاده شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت طاووس ها در نمایش زیبایی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • فیلم/ تیر چراغ برق سواری را متوقف کرد
  • تیر چراغ برق سواری را متوقف کرد + فیلم
  • رقابت طاووس ها در نمایش زیبایی (فیلم)
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • (ویدیو) عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟!
  • عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟!
  • از کاشت نگین تا تغییر رنگ چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره
  • این زن بعد از هزینه ۵۰ هزار دلاری برای جراحی زیبایی، حالا پشیمان شده!
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند