Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرصت ارسال اثر به جشنواره عکس «نگاه به آینده» تا جمعه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۷ تمدید شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ بازار نظرات - اخبار بازار -

در پی استقبال هنرمندان از جشنواره نگاه به آینده و با توجه به فشردگی رویدادهای عکاسی در روزهای اخیر، برخی از افرادی که در سایت جشنواره ثبت نام کرده بودند در ساعات پایانی موفق به ارسال اثر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت دبیرخانه جشنواره فرصت ارسال اثر را تا پایان روز جمعه 23 آذرماه 1397  تمدید کرد. 
عکاسان و سایر علاقمندان به حضور در این جشنواره می توانند در این فرصت، در سایت جشنواره به آدرس www.ba-festival.com  ثبت نام نموده و آثار خود را ارسال نمایند.

انتهای پیام/

R1234/P1234/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری نسب بیان کرد: اگر بنا باشد سبک زندگی اسلامی با نگاه تمدنی  در مقابل سبک زندگی غربی جاری گردد باید به مفاهیم اصیل اسلامی رجوع کنیم و نهج البلاغه منبعی مهم برای  این موضوع است. وی افزود: در بین مجموعه آثاری که از اهل بیت به جا مانده زیباترین مفاهیم در عالی‌ترین غالب‌ها در پهنه موضوعات مختلف در نهج البلاغه بیان شده به گونه‌ای که نهج البلاغه به عنوان دومین کتاب ارزشمند و مقدس بعد از قرآن کریم، چراغ هدایت انسانها است.

دبیر جشنواره استانی گفت: ما معتقدیم که احیاء و تبیین معارف باید فراگیر شود و اگر با نگاه فرا مذهبی و حتی فرا دینی نگاه شود همه بشریت از آن بهره خواهند برد از این رو مقام معظم رهبری فرمودند:احیاءنهج البلاغه فقط وظیفه ما شیعیان نیست بلکه وظیفه همه مسلمان هاست.

وی بیان کرد: جشنواره ملی رسا «نهج البلاغه دانشگاهیان کشور» جمع کثیری از جامعه خصوصا جامعه نخبگانی را مخاطب خود قرار داده است و مخاطب جشنواره رسا اساتید(اعم از هیئت علمی و مدعو) و کارکنان(اعم از رسمی،پیمانی، قرار دادی، شرکتی و حتی طرحی)، دانشجویان حتی دانشجویان بین الملل و خانواده اساتید و کارکنان دانشگاهی است و دبیرخانه ملی جهت هماهنگی متولیان دانشگاهی در هر استانی دبیرخانه ای دارد.

دبیر جشنواره استانی ادامه داد: محورهای جشنواره عبارتند از خانواده، مدیریت و حکمرانی، آرمان‌گرایی و دشمن‌شناسی و جشنواره شامل ادبی در قالب «داستان، شعر، نمایش‌نامه‌ و فیلم‌نامه»، هنری در قالب «نقاشی، پوستر، اینفوگرافی، خوشنویسی و عکس‌نوشته»، رسانه در قالب «نماهنگ (کلیپ)، پادکست، موشن‌گرافی و رسانه مجازی»، معارفه در قالب« مفاهیم نهج البلاغه، حفظ نهج البلاغه، کتــابــخــوانـی و آموزش مجازی» و پژوهش در قالب «رسانه مکتوب، تدوین کتاب و مقاله با رویکرد میان رشته‌ای، ارائه محتواهای آموزشی و تربیتی» است.

 وی اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره ملی رسا می‌توانند در محورهای بیان شده فوق شرکت کرده و آثار خود را با ثبتنام در سایت رسا http://rasanahad.ir ارسال نمایند
 اطلاع رسانی در هر دانشگاه از طریق شورای نهج البلاغه همان دانشگاه و بستر فضای مجازی 
https://eitaa.com/khademanenahjoalbalagheh
https://splus.ir/khademanenahjoalbalagheh و یا با شماره دفتر نهاد رهبری پیام نور استان سیستان و بلوچستان۰۵۴۳۳۲۹۴۸۸۵
است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!