Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت:در زمستان سال گذشته بیش از سه هزار نفر در سوانح رانندگی در داخل و بیرون شهر داشتیم که امیدواریم در طرح ترافیکی زمستان ۹۷ با خدمات بیشتری که به مردم در سفر‌های جاده‌ای ان‌ها می‌دهیم شاهد کاهش این نوع تلفات باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار تقی مهری در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی ۱۳۹۷ اظهار داشت: در طرح ترافیک زمستان ۹۷ از ۲۲ آذر شروع و تا ۲۲ اسفند با همکاری راهداری وشهرداری و وزارت کشور اورژانس و هلال احمر و همه ارگان‌های خدمات رسان در امر خدمت رسانی به مردم حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری افزود: معنی رزمایش برای هماهنگی و ارتباط بین همه دستگاه هاست. از امروز پایگاه‌ها تقویت می‌شوند. تیم‌های خدماتی تقویت می‌شوند تا شرایط خوبی برای مسافران داشته باشند.

وی گفت:۵۰۰ گردنه در کشور داریم که بیش از ۱۰۰ گردنه برف گیر است به همین منظور ضرورت دارد در این حوزه برنامه ریزی داشته باشیم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوانح رانندگی نیروی انتظامی طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی