Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد آقازاده در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند احداث این بیمارستان اظهارداشت: بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع زنان ارومیه حدود ۱۴ ماه است که شروع شده و تا به امروز ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه  برای تجهیزات این بیمارستان نیز ۵۰ میلیارد دیگر نیاز است ادامه دادک این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا هفته دولت سال ۹۸ به بهره برداری برسد و پیش بینی می شود که با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده اضافه کرد:  از شاخص های استان برخورداری از تختهای بیمارستانی است و در سال جاری نزدیک به ۱۰۰۰ تخت در استان افتتاح خواهد شد که تعدادی از آنها در سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد و بقیه هم تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی افزود: امیدواریم با این افتتاحها از متوسط کشوری بالاتر برویم و یکی از شاخص های عقب ماندگی ما ارتقاء یابد و بهبودی خیلی خوبی را در شاخصای تخت بیمارستانی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در جریان بازدید از این طرح افزود: یکی از شاخص های مهم توسعه، برخورداری از تخت های بیمارستانی است که در این خصوص اقدامات بسیار خوبی طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در استان انجام شده است.

محمد مهدی شهریاری اضافه کرد: امیدواریم با این افتتاح ها از متوسط کشوری بالاتر برویم و یکی از شاخص های عقب ماندگی آذربایجان غربی که شاخص توسعه بهداشتی درمانی است، ارتقا یابد.

وی بیان کرد: بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی زنان ارومیه بدون ردیف اعتباری با استفاده از منابع استانی احداث شده و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

این بیمارستان با زیربنا بالغ بر ۳۰۰۰۰ مترمربع و در ۸ طبقه خواهد بود که تعداد ۹ اتاق عمل دارد. فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه در حال ساخت است پروژه از پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردار است و اگر اعتبار تامین شود در هفته دولت ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید .

بیمارستان تخصصی زنان ارومیه ۳۰۰ تخت بستری دارد و در فضای داخلی امکاناتی از جمله؛ تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس درمانگاه، آزمایشگاه، بخش جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش زایمان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش‌های بستری و پدچرخ‌بال را دارد.

کد خبر 4483988

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه