Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:08:40 GMT

رزمایش زمستانی پلیس در ساری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۶۰۱

رزمایش زمستانی پلیس در ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش طرح زمستانی پلیس با همکاری انتظامی، هلال احمر، پلیس راه و دستگاه های خدمات رسانی و راهداری مازندران در ساری آغاز به کار کرد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران صبح پنجشبه در این رزمایش با بیان اینکخ برپایی این همایش مزیت های مختلفی دارند، اظهار داشت: اولین مزیت آن همراهی و همدلی دستگاههای مختلف است زیرا تعصبات بخشی دستگاه ها کارایی دستگاه های را کاهش می دهد و فرصت می یابیم تا خدمات را بازگویی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در حوزه راهسازی و راهداری اقداماتی انجام دهیم تا خطرات مردم را کمتر کند و خوشبختانه در چند دهه اخیر اقدامات خوبی در حوزه راهسازی و راهداری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در حوزه راههای استان از جمله هراز، کندوان، فیروزکوه و غیره تلاش های خوبی صورت گرفته است تا خطرات کمتری برای مردم در سفرها رخ دهد.

استاندار مازندران با بیان ایینکه شرایط خاصی داریم و آن طور که باید از ظرفیت رسانه استفاده نکردیم، نقش رسانه را در فرهنگسازای و اطلاع رسانی مهم برشمرد تا مردم از تلاش های دولتمردان در حوزه های مختلف آگاه شوند.

حسین زادگان، با بیان اینکه انتظارات از مردم باید به نوعی موثر منتقل شود بنابراین انتظار داریم از رسانه های مختلف صدا و سیما نقش موثری داشته باشد زیرا استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و پیام رسان برای اطلاع رسانی امری مهم است و باید از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده کنیم تا فرهنگسازی و اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد.

 استاندار مازندران گفت: هرچقدر مردم را بیشتر با دستاوردها آشنا کنیم، هزینه ها کمتر خواهد شد زیرا هرجا مردم ورود پیدا کردند نتایج موثرتری خواهیم داشت.

کد خبر 4483984

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران نیروی انتظامی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: ۹۱ نفر پارسال در این استان براثر عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰درصد افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش ۷۳ نفر از قربانیان اعتیاد به مواد مخدر مرد و ما بقی زن هستند و شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌گویند حساسیت خانواده به رفتار فرزندان، تغییر رفتار همسر، برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از راه‌های گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دولت سیزدهم ۱۱۱ باند مخوف مواد مخدر در مازندران شناسایی و منهدم شده است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری