Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:30:49 GMT

آغاز طرح زمستانه جاده ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۶۹۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مراسم طرح زمستانه جاده ها دقایقی قبل با حضور جانشین نیروی انتظامی، رئیس پلیس راهور، سرپرست اورژانس، معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر و معاون سازمان راهداری به همراه تعداد زیادی از نیروهای امدادی و انتظامی در پیست آبعلی جاده هراز آغاز شد.این طرح از امروز 22 آذر شروع می شود و تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح پلیس راهور با بیش از 5 هزار نیرو در جاده های برف خیز حضور دارد.
اورژانس نیز با 3 هزار پایگاه، 5 هزار و 500 دستگاه آمبولانس، 66 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 40 فروند بالگرد به همراه 19 هزار نیرو آماده ارایه خدمت به مسافران است.
سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز با هزار و 200 پایگاه ، 3 هزار و 400 دستگاه خودرو، 24 فروند بالگرد و 4 هزار و 400 نیرو به طور روزانه در جاده های برفی کشور مستقر هستند.
سازمان راهداری نیز با 12 هزار نیرو، 9 هزار دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برف روب در بیش از 8 هزار راهدارخانه ثابت و سیار مستقر هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح جاده زمستانه برف خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق