Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ امروز با حضور محمود حجتی طرح آبیاری بارانی و کم فشار شرکت سهامی زراعی  این شهرستان به مساحت ۵۹۹هکتار افتتاح وبه بهره برداری رسید.
این طرح با بیش از 56میلیارد 491میلیون ریال تسهیلات بانکی  و 28میلیارد و 600میلیون ریال  اعتبار بلا عوض سهم دولتی به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش ترین مساحت این مزارع  به کاشت یونجه، گندم، جو و سیب زمینی اختصاص می یابد.
شرکت در نشست کارگروه کشاورزی منابع طبیعی و آب و خاک شهرستان گلپایگان از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی  به شهرستان گلپایگان است.

وزیر جهاد کشاورزی پس از گلپایگان به شهرستان خوانسار سفر می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کشاورزی گلپایگان آبیاری زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهای سازی آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت

وحید خرمی افزود: آب سد سفیدرود از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق کانال‌های راست و چپ سنگر برای آبیاری شالیزار‌های گیلان رهاسازی می‌شود.

وی با بیان انکه تأمین آب کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشاورزان در فصل زراعی است، گفت: شرکت آب منطقه‌ای گیلان هر سال با توجه به میزان ذخیره آب سد سفیدرود، برنامه زمان بندی شده‌ای را برای رهاسازی آب کشاورزی اعلام می‌کند که شالیکاران باید بر اساس این برنامه و تقویم زراعی پیشنهادی از سوی جهاد کشاورزی استان مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت محصول خود را اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت منطقه‌ای گیلان بای بیان اینکه این استان ۲۳۸ هزار هکتار دارد، گفت: ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد از شالیزار‌های استان آبخور سد سفیدرود هستند و بقیه زمین‌های کشاورزی هم با استفاده از منابع آب محلی مانند چاه‌ها، رودخانه‌ها و آب بندان‌ها آبیاری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • آب سد سفیدرود ۱۵ اردیبهشت ماه رهاسازی می شود
  • رهای سازی آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی