Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:40:53 GMT

طرح زمستانه جاده ها آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۷۳۹

طرح زمستانه جاده ها آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور جانشین نیروی انتظامی، رئیس پلیس راهور، سرپرست اورژانس، معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر و معاون سازمان راهداری به همراه تعداد زیادی از نیروهای امدادی و انتظامی در پیست آبعلی جاده هراز آغاز شد.

این طرح از ۲۲ آذر شروع می شود و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح پلیس راهور با بیش از ۵ هزار نیرو در جاده های برف خیز حضور دارد. اورژانس نیز با ۳ هزار پایگاه، ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس، ۶۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۰ فروند بالگرد به همراه ۱۹ هزار نیرو آماده ارایه خدمت به مسافران است.

سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز با هزار و ۲۰۰ پایگاه، ۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۲۴ فروند بالگرد و ۴ هزار و ۴۰۰ نیرو به طور روزانه در جاده های برفی کشور مستقر هستند.

سازمان راهداری نیز با ۱۲ هزار نیرو، ۹ هزار دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برف روب در بیش از ۸ هزار راهدارخانه ثابت و سیار مستقر هستند.

کد خبر 4483998 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس پلیس پلیس راهور زمستان طرح زمستانی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان