Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:15:29 GMT

شهرکرد سردترین مرکز در کشور گزارش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۷۴۰

شهرکرد سردترین مرکز در کشور گزارش شد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای آینده روند کاهش دما در استان ادامه دارد و امروز شهرکرد سردترین مرکز کشور گزارش شده است. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

شاهرخ پارسادر گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: تا روز سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم است و غبار رقیق صبحگاهی در آسمان استان مشاهده می‌شود و در روز سه‌شنبه و چهارشنبه موج ضعیف بارش آسمان استان را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند کاهش دما در استان به ویژه برای فردا ادامه دارد گفت: شهرکرد با 9 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان و مرکز کشور و بروجن با 17 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

بارش‌ها همراه با کاهش دما در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

هوای اردبیل برفی می‌شود؛ کاهش دما تا 8 درجه سانتیگراد

بارش باران و کاهش دما سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

پارسا خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ 10 سانتی‌متر است که این میزان در بلند مدت  22 سانتی‌متر بوده است اما این میزان در سال گذشته در همین زمان 2 سانتی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد دمای کمیته زیر صفر برای استان، گفت: احتمال سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای سطح استان، اظهار داشت: این هشدار به دلیل ورود یک توده هوای سرد به استان است که برای کشاورزان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه از اکنون تا صبح فردا این هشدار ادامه دارد، مطرح کرد: کاهش دمای کمینه به ویژه صبح فردا و احتمال سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد دمای کمیته زیر صفر برای استان، گفت: همه مناطق استان به ویژه کوهرنگ، شهرکرد، بن، فارسان، بروجن و کیار متاثر از این کاهش دمای کمینه خواهند بود.

چراغ‌پور با اشاره به اینکه لازم است دمای گلخانه‌ها در این مدت تنظیم شود، خاطرنشان کرد: انجام اقدامات لازم جهت کاهش مخاطرات ناشی از سرمازدگی محصولات بهاره به خصوص در باغات ضروری است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • خروج سامانه بارشی از شرق کشور
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۴۳ میلی‌متر بارش طی شبانه‌روز گذشته در سردشت
  • وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شهرکرد