Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:16:36 GMT

سارقان میلیاردی در دام پلیس قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۷۵۲

سارقان میلیاردی در دام پلیس قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان گفت: در شهرستان البرز، ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار که بیش ۲۹ میلیارد ریال از مردم سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سردار محمودی، از سارقان ۱۵ میلیارد ریال طلا و جواهر، ۱۰ میلیارد ریال عتیقه جات و ۴ میلیارد ریال چک سرقتی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این سارقان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کرده اند که یکی از این سرقتها، مسلحانه بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان، سارق اصلی از ۲۰۰ خط تلفن برای سرقت‌ها استفاده کرده است.

سردار محمودی درباره سابقه متهمان هم گفت: نام یکی از این سارقان، ۱۸ بار در سامانه تحت تعقیب ثبت شده و در ۵ استان، تحت تعقیب پلیس بوده است.

انتهای پیام/

دستگیری سه سارق حرفه ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

 سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو و ... اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه کارآگان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی های  به عمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد. به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار مطهری زاده با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاهبردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. اعتراف به ۸۵ فقره سرقت در بجنورد رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی نیز در ادامه از دستگیری ۲۱ نفر سارق و مالخر و کشف ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان بجنورد خبر داد. سرهنگ مقصود رستگار اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۲۱ نفر سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و ... از جمله این سرقت ها بود، یاد آور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت