Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:56:54 GMT

دستگیری بدهکار بانکی ۱۰۰۰ میلیاردی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۸۳۲

دستگیری بدهکار بانکی ۱۰۰۰ میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران، از دستگیری بدهکار بانکی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی از دستگیری بدهکار بانکی هزار میلیارد ریالی در شهرستان بابل خبر داد و اظهار کرد: در پی وصول نیابتی قضایی از دادسرای عمومی استان تهران، مبنی بر عدم پرداخت اقساط وام دریافتی توسط یکی از دریافت‌کنندگان تسهیلات بانکی و مخفی شدن متهم در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابل، اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با دریافت تسهیلات یک‌هزار میلیارد ریالی از یکی از بانک‌های عامل در تهران به بهانه راه‌اندازی یک واحد تولیدی متواری شده بود، آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: با بررسی‌های همه جانبه متهم در محل سکونتش در شهرستان بابل شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

میرفیضی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران