Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، "بنیامین نتانیاهو" روز چهارشنبه طی سخنانی گفت سیاست وی همیشه اینگونه بود که چیزهای بد را زمانی که کوچک هستند متوقف کند. بنابراین ما با حضور ایران در سوریه مواجه هستیم و اگر نیاز باشد هر آنچه که ضروری است برای حمایت از خودمان انجام می‌دهیم.

وی افزود که اسرائیل اقدام نظامی در داخل مرزهای ایران را در صورتی که احساس کند که برای امنیتش ضروری باشد، رد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در مقابل رسانه‌های خارجی صحبت می‌کرد، درباره اقدام نظامی در داخل مرزهای ایران گفت: خط قرمز ما بقای ماست. ما هر آنچه که نیاز باشد برای حمایت از اسرائیل در برابر ایران که آشکارا خواستار نابودی اسرائیل است انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به سوالی در اینباره که آیا سخنانش به معنای اقدام اسرائیل در داخل ایران است، پاسخ داد: من احتمال انجام هر کاری برای دفاع از خودمان را رد نمی‌کنم. در حال حاضر اسرائیل تنها ارتش در جهان است که به صورت مستقیم در حال مقابله با نیروهای ایران است. ما این اقدام را در سوریه انجام دادیم و آنها را به عقب راندیم.

وی افزود: ایران تمایل دارد تا ارتش خود را 1500 کیلومتر دورتر از مرزهای خود مستقر کند و موشک‌های خود با بردهای 400 تا 700 کیلومتر را که تمام اسرائیل را پوشش می‌دهد بیاورد. آنها  80 هزار نظامی شیعه را با هدف نابودی ما اینجا آورده‌اند.

نتانیاهو در پاسخ به سوال دیگری درباره کم رنگ شدن نقش "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی در خاورمیانه پس از قتل "جمال خاشقجی" گفت: آن چیزی که در استانبول روی داد وحشتناک بود و هر کشوری که با عربستان سعودی ارتباط داشته باشد با این موضوع به شیوه خود رفتار می‌کند.

وی افزود: این موضوع باید با درک اهمیت نقش عربستان در خاورمیانه باشد چون اگر عربستان بی ثبات شود همه جهان و نه فقط خاورمیانه بی ثبات خواهد شد و من معتقدم که این موضوع باید مد نظر قرار گیرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بروجرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم روزه‌دار بروجرد با حضور گسترده در مصلای امام خمینی این شهر اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن و جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این بیمارستان را محکوم کردند.

 امام جمعه بروجرد در جمع تجمع کنندگان گفت: رژیم صهیونیستی با نقض قوانین و مقررات بین‌المللی، مرتکب حمله به بیمارستان، کشتار، ضرب و جرح یا اسارت کادر درمان، بیماران و مجروحان شده است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اسرائیل برای چندمین بار با حمله به بیمارستان و کشتار بی‌رحمانه بدیهی‌ترین اصول انسانی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است.

وی تأکید کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در حمله به بیمارستان الشفاء و کشتار و نسل کشی نشان از ضعف این رژیم در برابر عزم و اراده مردم غزه و نیرو‌های مقاومت دارد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: نسل کشی و خشونت، در طول ۷۰ سال گذشته از سوی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سرکردگی آمریکا شاکله اصلی ساختار قدرت و سیاست رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: در طول قریب به ۶ ماه گذشته همه این موارد به علاوه اقدام به نسل‌کشی در برنامه عملیاتی این رژیم در نوار غزه قرار گرفته است.. در پایان تجمع کنندگان بر سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و خواستار رسیدگی مجامع جهانی برای توقف این جنایات شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است
  • تجمع مردم بروجرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
  • خشم سنگاپور از اقدام سفارت رژیم صهیونیستی
  • روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که مذاکره کنیم/ در داخل کشور ماجراهایی اتفاق افتاد که ترامپ احساس کرد به‌ راحتی می‌تواند از برجام خارج شود/ عربستان و اسرائیل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند