Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن ایرانی الاهلی قطر در تیم شان خواهند ماند.

طرفداری- تیم الاهلی دوحه مهیای بازی هفته چهارم جام حذفی قطر برابر الشحانیه در غیاب امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، بازیکنان ایرانی می‌شود. این 2 بازیکن برای شرکت در آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های 2019 آسیا قطر را ترک کردند. عبد الرحمن فهمی و یزن نعیم نیز 2 بازیکن دیگر تیم الاهلی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال قطر برای برگزاری چهار بازی تدارکاتی در ماه جاری میلادی و حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، در ادامه مطلب روزنامه العرب آمده است: مدیران باشگاه الاهلی پس از هماهنگی با میلان ماچالا (سرمربی) در تلاش هستند تا در فصل نقل‌وانتقال‌های ماه آینده تغییراتی را میان بازیکنان بومی ایجاد کنند. جذب چند بازیکن بومی جدید با هدف ادامه روند صعودی تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر صورت خواهد گرفت. همچنین فهرست بازیکنان خارجی با حضور نیگل دی‌یانگ (هلند)، محسن متولی (مراکش)، امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده (ایران) دارای ثبات است و دچار تغییر نخواهد شد.

تیم الاهلی تا پایان هفته پانزدهم لیگ ستارگان رتبه پنجم جدول رده‌بندی را با 26 امتیاز در اختیار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال