Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ژوزه مورینیو شکست تیمش در خانه والنسیا در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کم اهمیت دانست. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ژوزه مورینیو پس از باخت 2 بر یک منچستریونایتد در خانه یوونتوس در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بر اینکه صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی اهمیت دارد تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد با توجه به باخت یوونتوس در خانه یانگ بویز سوئیس در دیگر بازی گروه، می‌توانست با کسب پیروزی مقابل والنسیا صدرنشین گروه H‌ شود تا در مرحله یک هشتم نهایی قرعه آسان‌تری داشته باشد.

مورینیو در پایان این بازی به شبکه BT Sport گفت: در یک گروه سخت ما به هدف‌مان رسیدیم. فکر نمی‌کنم که عملکردمان در این گروه فوق‌العاده بوده باشد اما آنقدر که نیاز بود برای صعود تلاش کردیم. با مشکلاتی که ما داریم، با مصدومانی که داریم، توانستیم به اینجا برسیم و صعود کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا| پایان مرحله گروهی با صعود لیون و سرگروهی یوونتوس، منچسترسیتی و بایرن مونیخ

 

آقای خاص افزود: ما در نیمه اول بیش از اندازه منفعل بودیم. در کار با توپ مشکل نداشتیم اما آن انسجام و انگیزه لازم را نداشتیم. بعد از صحبت کردن با بازیکنان بین دو نیمه، من فکر می‌کردم که در نیمه دوم اوضاع بهتر می‌شود اما ما آن نیمه را با گل به خودی (فیل جونز) آغاز کردیم که والنسیا را در موقعیت بهتری برای کنترل بازی قرار داد. ما در نیمه اول به سادگی موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و فشاری که لازم بود را به حریف نیاوردیم.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا