Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۱ نفر کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۱۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری Fraud به روش جعل امضاء و جعل اسناد کردند ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای این افراد شدند ، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه کارآگاهان موفق شدند ۱۱ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۱۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتراف کردند، گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل Bridge ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کلاهبرداری Fraud کلاهبرداری پلیس Police پل Bridge اخبار حوادث خراسان شمالی فرمانده انتظامی کلاهبرداری بجنورد کلاهبرداران حرفه ای عکس زن مرد جوان زندگی زن جوان پسر صبح مادر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند