Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: منازل مسکونی که در حریم رودخانه‌ها بودند و بیشترین خسارت را داشتند جابه‌جا و برآورد خسارت شود. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تلاش‌هایی که برای تهیه بالگرد کرده‌ایم تاکنون 26 فروند بالگرد برای هلال‌احمر تامین شده که برای کشور کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان نیاز از مجموعه بالگردهای نیروهای مسلح استفاده می‌شود و این تجهیزات برای کاری که مورد نیاز است بسیج می‌شود، لایحه‌ای که به مجلس داده‌ایم این است که می‌توانیم از بخش خصوصی استفاده کنیم و هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: سالن‌های چند منظوره که می‌سازیم نمی‌گذاریم بماند تا روزی نیاز شود از آن‌ها استفاده کنیم بلکه دیگران نیز از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجلس برای ارتقا تجهیزات و امکانات آتش نشانی، 90 میلیون دلار پیش‌بینی کرده است تصریح کرد: هر حادثه‌ای که مربوط به حوادث طبیعی باشد برآورد خسارت از طریق دستگاه‌های استان انجام و به سازمان مدیریت بحران کشور وارد شده و پیشنهاد تامین اعتبار به دولت اعلام می‌کنیم.

سیلاب راه ارتباطی عشایر پلدختر را قطع کرد؛ 10 خودرو گرفتار در سیلخوزستان| عشایر دزفول در میان سیلاب محاصره شدندلزوم آمادگی برای مقابله با سیلاب در ایلام

نجار بیان کرد: در بحث ساخت و ساز منازل مسکونی بر اساس پرداختی‌ها به کرمانشاه به استان لرستان نیز پرداخت می‌کنیم؛ بازدیدی که امروز داشتیم در برخی مناطق نیاز به مطالعه است که به ما اعلام کنند، در بخش کشاورزی بحث بیمه مطرح است ولی در خسارت دام اعتبار در اختیار استان قرار می‌گیرد و کمک می‌کنیم به آن‌هایی که در حریم رودخانه‌ها بودند و بیشترین خسارت را داشتند که جابه‌جا و برآورد خسارت می‌شود که بخشی از تسهیلات به صورت بلاعوض است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: بخشی از کمک‌هایی که می‌شود بلاعوض است، برای منازل شهری 50 میلیون تومان تسهیلات کارمزد پنج درصد بوده و 11 میلیون تومان بلاعوض است‌، دو میلیون تومان بلاعوض معیشتی و هشت میلیون تومان خدمات فنی است که توسط بنیاد مسکن ارائه می‌شود.

وی گفت: برای منازل روستایی 35 میلیون تومان تسهیلات، 10 میلیون تومان معیشتی بلاعوض است که دو میلیون بلاعوض معیشتی و هشت میلیون تومان خدمات فنی است، این تسهیلات مابه‌التفاوت سود چهار درصد است که توسط دولت از ماده 10، 12 تامین می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: در پی سرقت‌های متعدد و شکایات مردمی باند سارقان با هوشیاری مردم و اقدام به موقع نیروی انتظامی شهرستان ۲ نفر از سارقان در حین سرقت دستگیر شدند.
سرهنگ اسماعیل پریشانی با اشاره به اینکه کمتر از ۲۴ ساعت باند سارقان دستگیر شدند، گفت: متهمان در بازجویی به ۱۳ فقره سرقت در مناطق مختلف اعتراف کردند و
در مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل انواع طلاجات، لوازم الکتریکی، لوازم صوتی و تصویری و... کشف و جمع آوری و پرونده سارقان به مراجع قضایی ارسال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲
  • ۱۲ کشته بر اثر سیل و فرو ریختن سقف منازل در افغانستان
  • 12 کشته بر اثر سیل و فرو ریختن سقف منازل در افغانستان
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان
  • توصیه به سازمان‌های دولتی هلند برای توقف استفاده از فیس‌بوک