Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بانک ملی ایران، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:
بانک ملی ایران تلاش‌ها و زحمات کارگران زحمتکش در اقصی نقاط کشور به ویژه در گروه ملی صنعتی فولاد ایران را ارج نهاده و از مساعی موثر آنان در بازگشت این کارخانه عظیم به چرخه تولید قدردانی و تشکر می‌نماید.
این بانک براساس وظیفه ذاتی خود وبه ویژه در راستای تعهدات قانونی و میهنی خویش نسبت به کارگران  این گروه و مردم شریف استان خوزستان، به منظور راه‌اندازی و افزایش تولید این کارخانه و پرداخت حقوق معوقه کارگران شریف آن با تخصیص مبالغ قابل توجهی در قالب تسهیلات بانکی نقش اثرگذار خویش را به خوبی ایفا کرده و در همین راستا همچنان در کنار مدیران متعهد این کارخانه و همدوش کارگران زحمتکش آن بوده و با کمک‌های خود یاریگر این کارخانه برای راه‌اندازی خطوط دیگر تولید و صادرات محصولات و تامین حقوق حقه کارگران خواهد بود و در این راستا، منافع مردم شریف خوزستان و کارگران عزیز این کارخانه را همپای رشد و توسعه صنعتی استان هدف اصلی خود می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

true برچسب ها : بانک ملی ایران خوزستان گروه ملی فولاد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست