Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:23:55 GMT

فولاد هرمزگان قهرمان فوتبال ساحلی بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۱۵۹

فولاد هرمزگان قهرمان فوتبال ساحلی بندرعباس شد

بندرعباس - ایرنا - رییس هیات فوتبال بندرعباس گفت: قهرمانی رقابت های فوتبال ساحلی شهرستان (دومین دوره جام مرحوم عباس استوانه) به تیم فولاد هرمزگان رسید.

محمد کارگران پنجشنبه در گفت ‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور هشت تیم در دو گروه و به صورت دوره ای در زمین ساحلی بندرشهید حقانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از انجام رقابت های مقدماتی تیم‌های فولاد هرمزگان، تیپ تکاوران، پیام آوران چاهستان و دریادلان جنوب چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بودند.
رییس هیات فوتبال بندرعباس اضافه کرد: در دیدار نیمه نهایی تیم فولاد هرمزگان موفق شد 9 بر سه دریا دلان جنوب را شکست داده و تیپ تکاوران بندرعباس درضربات پنالتی هفت بر شش پیام آوران چاهستان را مغلوب کرده و به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کردند.
کارگران گفت: درباره بازی نهایی این رقابت ها بیان داشت: در دیدار پایانی این رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان موفق شد 6 بر 3 تیم تیپ تکاوران را شکست دهد و با این پیروزی قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.
این مسوول ابراز داشت: برای شناخت تیم سوم این رقابت ها تیم پیام آوران چاهستان موفق شد 4 بر 3 تیم دریادلان جنوب را شکست دهد و به مقام سومی رسید.
کارگران یاد آور شد: از سوی کمیته فنی رقابت ها منصور مدارایی به عنوان بهترین دروازه بان، احسان درا به عنوان بهترین بازیکن فنی و پوریا سورویی با 14 گل زده به عنوان آقای گل شناخته شدند.
درپایان با حضور مسوولان جام قهرمانی به تیم های برتر و بهترین بازیکنان اهدا شد.
در نخستین دوره این رقابت ها تیم دریا دلان جنوب به قهرمانی رسید.
3219/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از ساخت و بازسازی 4200 قطعه تخصصی، درسال 1402 در این نیروگاه خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،داریوش محمودی عنوان کرد: یکی از افتخارات نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت ۹۰ درصد قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و با صرفه‌جویی بسیار زیادی محقق شده است و قطعات ساخته‌شده برگ زرینی از افتخارات صنعت برق هرمزگان به‌ویژه شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان بشمار می‌رود.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: این نیروگاه در سال ۱۴۰2، موفق به بومی‌سازی بیش از 42۰۰ قطعه مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی شده که علاوه بر صرفه‌جویی ارزی، گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.
محمودی بیان کرد: در این بازه زمانی قطعات یدکی ولوهای آب‌شیرین‌کن، قطعات بانداسکرین، توری، قرقره، زنجیر بانداسکرین، گیربکس باند اسکرین، دیافراگم اگزوز کوئیک والو تریپ ولو گاز، اکسپنشنها، کیسینگ پمپ اگزلری، اینترکولر، اکسپنشن آکاردئونی جی آرفن، پیستون کمپرسور هوا، یاتاقان گاید بیرینگ ساخته شده است.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: در این‌مدت چرخ لنگر بانداسکرین، الکتروموتور پمپ کلرزنی، مکانیکال‌سیل پمپ روغن کاری مجموعه فیدپمپ، تجهیزات کلرزنی، اکسپنشن کانال هوای GA7، مکانیکال سیل پمپ ایرساید ژنراتور، قطعات یدکی پمپ گردشی آب بویلر، دیافراگم کوئیک اگزوز شات‌آف ولو، شافت اسلیو شافت بوسترپمپ، بوش اسلیو پمپ بلودان آب‌شیرین‌کن‌ها، لنس سوت بلوئر لانگستروم توسط متخصصان داخلی نیروگاه بومی‌سازی شده است.
وی در پایان مطرح کرد: نیروگاه بندرعباس با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات‌ساعت یکی از نیروگاههای جنوب‌شرق کشور است که علاوه بر تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • نجات لاک‌پشت در معرض انقراض از شن‌های ساحلی میناب
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد