Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@18:19:25 GMT

پنتاگون به ترکیه هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۱۷۸

«شون روبرتسون» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به آنکارا درباره حمله به متحدان واشنگتن یعنی کردها در شمال سوریه هشدار داد.

وی افزود: این غیرقابل قبول خواهد بود. اقدام نظامی از سوی هر طرفی به صورت یکجانبه در شمال شرق سوریه به ویژه ای منطقه ای که نیروهای آمریکایی در آن حضور دارند بسیار نگران کننده است. هر اقدامی از این قبیل را نمی پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که اردوغان روز گذشته از عملیاتی که طی روزهای آتی در شرق فرات شروع خواهد شده سخن گفته و اعلام کرده بود که هدف نظامیان آمریکایی نیستند بلکه گروههایی که رئیس جمهور ترکیه آنها را تروریست خواند، هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت دفاع واشنگتن سوریه رئیس جمهور ترکیه رئیس جمهور سوریه واشنگتن وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه

حمله هفتم اکتبر حماس به سرزمین‌های اشغالی که یک هزار و ۲۰۰ کشته روی دست صهیونیست‌ها گذاشت بار دیگر نشان داد این رژیم از آنچه خود تصور می‌کند آسیب پذیرتر است. یکی از اهداف جنگ غزه جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در آینده ذکر شده است؛ امری که با توجه به ادامه اشغالگری‌های صهیونیست‌ها بعید است بتوان جلوی آن را گرفت. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به مردم غزه هشدار داد به مناطق شمالی این باریکه که از آن آواره شده اند بازنگردند. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: آوارگان فلسطینی باید در اردوگاه‌های خود در جنوب غزه باقی بمانند، زیرا شمال این باریکه اکنون کانون خطرناک جنگ محسوب می‌شود. 

منابع بیمارستانی در غزه می‌گویند دستکم ۵ غیرنظامی که در تلاش برای بازگشت به خانه‌های خود در شمال این باریکه بودند توسط ارتش اسراییل کشته شدند. 

صهیونیست‌ها طی طرحی در نظر دارند برای جلوگیری از وقوع حملات مشابه به خود، در شمال غزه اقدام به ایجاد مناطق حائل کنند. در صورت وقوع این اتفاق باریکه غزه از میزان فعلی کوچک‌تر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • پیام هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • (تصویر) هشدار هری کین به آرسنال: چهارشنبه منتظرتان هستم!
  • ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم
  • هشدار هری کین به آرسنال: چهارشنبه منتظرتانم!‏
  • هشدار جدید در جولان و الجلیل در پی حمله دیشب
  • کمک ۱۰ کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران