Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،فیصل خنفری، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام محمدباقر(ع) آبادان گفت: در حال حاضر ۱۲ نوجوان پسر در مقاطع سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در دوره شبانه‌روزی حفظ قرآن این مدرسه مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از این حفاظ از کشور عراق در این دوره شرکت کرده‌اند، افزود: به دنبال اجرای طرح رحله(آموزش حفظ ۴ جزء قرآن کریم طی ۲ ماه) در شهر سامراء، ۲۴ نفر از جوانان عراقی برای شرکت در دوره حفظ یکساله قرآن اعلام آمادگی کردند که از این بین چهار نفر به مدرسه آبادان جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام محمدباقر(ع) آبادان ادامه داد: دوره حفظ یکساله قرآن این مدرسه شبانه‌روزی به مدت شش ماه است که آغاز شده و شرکت‌کنندگان تاکنون موفق به حفظ ۱۲ جزء قرآن کریم شده‌اند.

به گفته خنفری، این مدرسه با هزینه‌های شخصی و همچنین کمک خیرین اداره می‌شود.

وی  که خود حافظ کل قرآن است، گفت: یکی از آثار حفظ قرآن کریم نگاه آخرتی پیدا کردن به امور است. در پی این نگاه، امور دنیایی انسان هم اصلاح می‌شود و انگیزه فرد در تقویت این بینش بیشتر می‌شود. هر قدر فرد به امور اخروی خود بپردازد، در امور دنیایی خود کمتر با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری دوره شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم طرح رحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم