Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@22:08:52 GMT

نکات انتخاب فرش برای دکوراسیون منزل

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۲۳۴

نکات انتخاب فرش برای دکوراسیون منزل

فرش یکی از اجزای مهم دکوراسیون منزل است مخصوصا برای ما ایرانی‌ها به نوعی میتوان گفت: فرش اصلالت فرهنگ ایران زمین را یادآوری میکند. هنگام انتخاب و خرید فرش باید حسابی حواس تان را جمع کنید و با رعایت برخی نکات مهم بتوانید بهترین فرش را برای دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید.

در انتخاب فرش باید به چند نکته دقت کنید از جمله رنگ، طرح، جنس، تراکم، شانه، دستبافت یا ماشینی بودن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همچنین باید فرشی را انتخاب کنید که با رنگ دکوراسیون منزل ست باشد.



برای نحوه پهن کردن فرش در دکوراسیون منزل همه چیز برمیگردد به سلیقه شما، مثلا خیلی از افراد هستند که ترجیح میدهند کل مبلمان و پایه‌های میز آن‌ها روی فرش قرار بگیرد، ولی برخی از افراد دوست دارند فرش وسط مبلمان قرار بگیرد طوری که اصلا پایه‌های مبل روی فرش نباشد.

بد نیست این نکته را نیز بدانید که اگر خانه شما همیشه پر از مهمان است و رفت و آمد زیاد دارید بهتر است فرش‌های ساده و رنگ روشن نخرید، زیرا زود کثیف میشوند، ولی فرش‌هایی با طرح‌های شلوغ و یا گلدار انتخاب کنید، زیرا این کار باعث می‌شود که آلودگی کمتری را نشان دهد.



۱ -برای فرش اتاق غذاخوری باید این نکته را بدانید که فرش آن باید به اندازه‌ای باشد که عرض آن، حداقل ۷۰ سانتی متر از عرض میز ناهارخوری بیشتر شود به این دلیل که پایه‌های میز دقیقا روی فرش قرار بگیرد.

۲ -برای جلوی کاناپه و مبل ها، بهتر است که از یک جفت فرش که دقیقا مثل هم هستند استفاده نکنید، بلکه از فرش‌های تک استفاده کنید اینطوری خیلی زیباتر است.


۳ - اگر برای اتاق خواب میخواهید فرش مناسب انتخاب کنید، بهتر است به جای استفاده از یک فرش بزرگ، از چند قالیچه کوچک استفاده کنید.

۴ - اگر مبلمان استیل دارید، از فرش‌های اسلیمی گلدار باید در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

۵ - فرش‌هایی که ترنج دار هستند، برای پذیرایی و اتاق نشیمن که وسط آن لوستری آویزان باشد معرکه هستند.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل انتخاب فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند