Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات شمشیربازی با اشاره به میزبانی ارومیه در برگزاری اردوی تیم ملی دختران جوانان کشور گفت: چهار اپه ایست ارومیه ای به این اردو دعوت شده و در آن حضور دارند.

شهریار نوبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور 10 ورزشکار در خانه شمشیربازی ارومیه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این اردو از 21 تا 29 آذرماه جاری برگزار می شود، بیان کرد: زهرا مردتیزخراب، سما کشی آده، مبینا بافراست و فریماه باباپور چهار ورزشکار ارومیه ای حاضر در این اردو هستند.
وی با بیان اینکه ورزشکارانی از اصفهان، یزد، البرز، تهران و آذربایجان غربی در این اردوی آمادگی حضور دارند، ادامه داد: مهسان ایوبی، زهرا عیدی شاطر، مایده رضایی، آنوشا شهابی، فاطمه خراسانی و غزل حاج علی اکبری دیگر دعوت شدگان به اردو هستند.
به گزارش ایرنا طی 2 هفته گذشته تیم دختران استان مقام سوم و جام برنزی نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کردند.
در بخش فلوره انفرادی این المپیاد «هانیه خوش خواهی» و «شیدا حسینی» هر 2 از آذربایجان غربی به ترتیب مدال های طلا و نقره را کسب کردند.
در بخش انفرادی اسلحه اپه «سما کشی آده» مدال برنز را از آن خود کرد و در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب «هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، هلیا اسماعیل‌زاده و زهرا حیدرزاده» جام طلایی را بالای سر برد و تیم اسلحه اپه استان نیز با ترکیب «سما کشی آده، فاطمه احمدی، زهرا مرد و آنیتا بیات ماکو» به مقام نایب قهرمانی رسید.
هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرد.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اپه دختران اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان