Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی گفت: به‌هیچ‌عنوان عادت ندارم مدیر هزینه ای باشم و مدیر باید بتواند اعتبار به دست بیاورد و هزینه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید مناف هاشمی، صبح امروز (پنجشنبه 22 آذر) در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: پیامبر مکرم اسلام بزرگترین سرمایه یک انسان را اخلاق می‎داند، پاسوار یکی از نخبگان کشور است و کسی که در مقطع پی‎اچ‎تی دکترا گرفته باشد و در این سن بخواهد به استانی مثل گلستان خدمت کند جایگاه والایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان با بیان اینکه شاگردان پاسوار امروز استاندار و یا در کسوت‎های مدیریتی در وزارتخانه‌ها فعالیت می‎کنند، ادامه داد: این توفیق حاصل نشد که ما از فرد توانا به شکل رسمی استفاده کنیم و بر اساس قانون از ایشان به‌عنوان مشاور خود استفاده خواهیم کرد.

 

هاشمی اظهارداشت: شاید بی‎مهری‎هایی نسبت به آقای طهماسبی شده باشد ولی صبوری که در این فرد دیدم نشان می‎داد یک مدیر دلسوز است و در آینده نیز به‌عنوان مشاور از وجود آقای طهماسبی استفاده می‎کنیم.

 

وی افزود: در زمانی باید از صندلی‎هایی که به شکل امانی در اختیار ما است خداحافظی کنیم و اگر این کار را نکنیم مسئولان و مقامات این اقدام را انجام می‎دهند.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه استان گلستان اگرچه از نظر جمعیت یکی از استان‎های کوچک است ولی استان اقوام است، گفت: اگر امروز وحدت داریم به‌واسطه علمایی است که در این استان بودند و شیوه و روش آن نیز در این استان وجود دارد و حضور نماینده ولی‌فقیه استان است که در این مسیر گام برمی‌دارد.

 

هاشمی تأکید کرد: امروز با ویژگی‎هایی که استان دارد جایگاه ما یک جایگاه مطلوب است و همه دستگاه‎های اجرایی در این مسیر پرتلاش هستند.

 

وی گفت: امروز استان گلستان در مسیر خوبی قرار گرفته، در حوزه عمرانی نگاه ما به اعتبارات استانی نیست و باید بتوانیم از محل اعتبارات ملی استفاده کنیم.

 

استاندار گلستان افزود: به‌هیچ‌عنوان عادت ندارم مدیر هزینه ای باشم و مدیر باید اعتبار به دست بیاورد و بتواند هزینه کند، سال گذشته حوزه راه 10 میلیارد تومان اعتبار داشته و امروز اعتباراتش به 50 میلیارد تومان رسید.

 

وی گفت: پروژه لایروبی خزئینی و چاپقلی پنج سال تلاش شده بود و امسال اعتبارات خوبی دیده‌شده و حتی موزه شهدای ما نیز از این اعتبارات بهره‌مند بوده است.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: در حوزه علمی رشد 20 تا 25 درصدی داشتیم ولی برخی از مدیران در مسیر جذب اعتبارات پرتلاش نبودند، گرچه اتفاق‎های خوبی افتاده ولی نباید از این وضعیت خوشحال باشیم و باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

هاشمی بابیان اینکه در استان بیش از 18 هزار و 700 نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود: هیچ استانی در کشور تاکنون 90 درصد تعهد اشتغال را محقق نکرده و ما در استان به‌جای 20 هزار اشتغال کهدر نظر گرفته‌شده 30 هزار اشتغال را در نظر گرفتیم.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خبرگزاری شبستان کرمان خراسان جنوبی ترامپ هرمزگان اعتبار جلسه شورای اداری استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات

استاندار گلستان با تاکید بر آمادگی این استان برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان قاطعانه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه مشترک استاندار گلستان با دست اندرکاران مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: در مرحله اول برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی کاملا قاطع و جدی بوده است.

وی گفت: هیچ چیزی بهتر از اجرای مطلوب قانون نیست و در همین راستا تمام اقدامات در مرحله نخست برگزاری انتخابات بر مدار قانون بوده و در این زمینه هیچگونه مماشاتی نشده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی نهاد‌های انتظامی، امنیتی، نظارتی، اجرایی و همه عزیزانی که به هر نحو در برگزاری انتخابات نقش داشتند، برگ زرینی را در مرحله نخست برگزاری انتخابات رقم زدند.

زنگانه افزود: بدون شک دشمن در تلاش بود که در برگزاری این انتخابات خللی را ایجاد کند که هوشیاری همگانی به ویژه هوشمندی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظارتی اجازه نداد تا دشمنان نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

وی افزود: ما در موضوع برخورد با تخلف نباید احساسی شویم و در این موضوع متن قانون باید اجرا شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: هر فردی که می‌خواهد در مسیر قانون‌گذاری به مردم خدمت کند خود باید بر مدار قانون حرکت کند و نباید با رفتار‌های خلاف قانون جو جامعه را برهم بزند و به افکار عمومی آسیب برساند.

زنگانه افزود: مسئله انتخابات در استان گلستان هنوز به پایان نرسیده و به هیچ عنوان در برگزاری انتخابات کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: مطمئن باشید در برخورد با متخلفان قاطعیم و زمانی برخورد می‌کنیم که برای ما اثبات شده باشد.

زنگانه متذکر شد: تمامی برگزار کنندگان انتخابات به گونه‌ای رفتار و اقدام کنند که هیچگونه ابهامی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

گفتنی است؛ انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌حدنصاب نرسیدن آرای نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد. با برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند،  قرجه طیار و عبدالحکیم آق‌ارکاکلی در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار گازگرفتگی از سوی حیوانات در گلستان
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مشاور ناتو: غرب نمی‌داند چگونه به درگیری در اوکراین پایان دهد
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند